معاون اقتصادی استاندار اصفهان: فرماندار گلپایگان برای رفع مشکلات پیگیر ماست
معاون اقتصادی استاندار اصفهان: فرماندار گلپایگان برای رفع مشکلات پیگیر ماست

پایگاه خبری زنگ خطر / معاون اقتصادی استاندار اصفهان گفت: در زمینه مشکلات صنعت شهرستان گلپایگان  ما پیگیر مسائل هستیم و فرماندار هم پیگیر ما است ، وی برای موضوعات مختلف شخصا در جلسات استانداری حضور پیدا می کند که این نشان دهنده این است که  به توسعه کشاورزی و صنعت در شهرستان گلپایگان علاقه مند است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر امیررضا نقش در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر شهرستان گلپایگان اظهار کرد: اتفاقاتی در کشور یکی پس از دیگری در حال رقم خوردن است که انشاا… امید را به مردم بازگرداند ما امروز نیاز داریم که این اعتماد و امید را هرچه بیشتر تقویت کنیم. یکی از مهمترین اولویت های سیاسی دولت بر این استوار است که هرچه بیشتر بخش خصوصی را در پروژه های مختلف دخیل کنیم ؛اگر قرار است در کشور اتفاقی بیفتد با درگیر کردن بخش خصوصی خواهد بود.

وی با بیان اینکه  به توان بخش خصوصی اعتقاد داریم  ادامه داد: اگر دولت به عنوان تسهیل گر فقط حمایت کننده باشد و  دست در دست هم دهیم قطعا بخش خصوصی میتواند اتفاقات بزرگی را برای کشور رقم زند، توان مالی بخش خصوصی در کشور بالاست و اگر بتوانیم این نقدینگی را به سمت تولید خدمات و عرصه اقتصاد کشور به صورت تمام وارد کنیم قطعا شرایط اقتصادی کشور متحول خواهد شد.

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: شهرداری گلپایگان کار ویژه ای انجام داده و دفترچه فرصت های سرمایه گذاری خودشان را تدوین کردند ، از همه شهرداران می خواهیم تا فرصت های سرمایه گذاری خود را در اختیار بخش خصوصی بگذارند و همه دستگاه ها باید دست به دست هم دهند و راه را تسهیل کنند.  موانع و مشکلات را انتقال می دهیم تا درباره  آنچه که مربوط به استان است  سریعتر تصمیم گیری شود و آمادگی داریم موانعی هم که در سطح ملی است را پیگیری کنیم.

نقش تصریح کرد: آمایش سرزمینی استان اماده است و اسناد بالادستی استان به  این را اشاره می کند که  یکی از اولویت های گلپایگان توسعه گردشگری است. در زمینه مشکلات صنعت شهرستان گلپایگان  ما پیگیر مسائل هستیم و فرماندار هم پیگیر ما است ، وی برای موضوعات مختلف شخصا در جلسات استانداری حضور پیدا می کند که این نشان دهنده این است که  به توسعه کشاورزی و صنعت در شهرستان گلپایگان علاقه مند است.