آموزش و پروش استان اصفهان دغدغه ساخت مدرسه در گلپایگان را داشته باشد
آموزش و پروش استان اصفهان دغدغه ساخت مدرسه در گلپایگان را داشته باشد

پایگاه خبری زنگ خطر / فرماندار شهرستان گلپایگان گفت:  علی رغم اینکه جمعیت قابل توجهی در مسکن مهر ساکن است اما واحد آموزشی نداریم.باید آموزش و پرورش مشکلات را حل کند و  دغدغه ای در سطح استان در اداره کل نوسازی مدارس در این راستا  وجود داشته باشد.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر محمدرضا عسگریان در جلسه شورای آموزش و پرورش اظهار کرد: علی رغم اینکه جمعیت قابل توجهی در مسکن مهر ساکن است اما واحد آموزشی نداریم و در مرکز شهرستان شاهد تجمع دانش آموزی هستیم. برای ساخت واحد آموزشی در  مسکن مهر  باید آموزش و پرورش  راه شهرسازی سهم های خود را پرداخت کنند  آموزش و پرورش میگوید در حال حاضر اعتبار لازم برای پرداخت سهم خود جهت ساخت مدرسه در مسکن مهر را نداریم لذا اداره کل نوسازی مدارس واحد آموزشی را بسازد و بعد از تامین بودجه هزینه را به آنها پرداخت میکنیم ؛ اداره کل نوسازی مدارس هم می گوید الان نمیتوانم 6 واحد آموزشی را در مسکن مهر گلپایگان بسازم و تنها دو مدرسه می سازیم ، مجموعه شهرستان هم این موضوع را قبول کرد، اعتبار آن تامین شد اما مدیر کل نوسازی مدارس استان اصفهان قبول نمی کند.

وی ادامه داد: باید آموزش و پرورش مشکلات را حل کند و  دغدغه ای در سطح استان در اداره کل نوسازی مدارس در این راستا  وجود داشته باشد ، این موضوع مشکل آنهاست و  باید دنبال کار باشند اما عکس آن اتفاق افتاده و ما داریم موضوع را دنبال میکنیم.متولی حل این مشکلات آموزش و پرورش و نوسازی مدارس است بنابراین باتوجه به رسالتی که دارند باید این مشکلات را برطرف کنند.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: در برگزاری امتحانات نهایی  همه بایدکمک کنیم و اینکه بگوئیم” گذاشتن صندلی برای امتحانات داخل سالن های ورزشی آموزش و پرورش کف پوش های سالن را خراب می کند  لذا از اداره ورزش کمک بگیریم”، باید بدانیم  در این شرایط  کف پوش سالن های  ورزشی هم خراب می شود، مرگ برای همسایه خوب است؟ همچنین جلسه ای فوری برای تامین تجهیزات مورد نیاز برای امتحانات نهایی برگزار شود.

عسگریان افزود: برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در شهرستان گلپایگان در خواست بسیاری از شهروندان بود بنابراین امسال با پیگیری هایی که انجام دادیم این آزمون در غرب استان در شهرستان گلپایگان برگزار می شود تا شرکت کنندگان نیاز به طی مسیر طولانی تا اصفهان را نداشته باشند.