اتمام حجت فرماندار گلپایگان با روسای ادارات این شهرستان
اتمام حجت فرماندار گلپایگان با روسای ادارات این شهرستان

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: دستگاه های خدمت رسان درخواست خود را در راستای تسهیل روند ایجاد شهرک صنعتی گلشهر تا روز شنبه ( 28 تیر )به شرکت شهرک های استان ارسال کند تا بتوانیم یک شهرک صنعتی در اطراف گلشهر احداث کنیم.اگر استعلام اداره ای در رابطه با این پروژه منفی باشد، رئیس آن اداره هم باید برود.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، حسین یارمحمدیان در حاشیه جلسه بررسی و تسهیل ایجاد شهرک صنعتی گلشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سعی کردیم این جلسه کاملا عملیاتی باشد، مقرر شد دستگاه های خدمت رسان درخواست خود را  در راستای تسهیل روند ایجاد شهرک صنعتی گلشهر تا روز شنبه ( ۲۸ تیر )به شرکت شهرک های استان ارسال کند تا بتوانیم یک شهرک صنعتی در اطراف گلشهر احداث کنیم.اگر استعلام اداره ای در رابطه با این پروژه منفی باشد، رئیس آن اداره هم  باید برود.

 
وی ادامه داد: جهاد کشاورزی و فرمانداری استعلامات مربوطه را حداکثر ده روزه آماده کند، کارگروه زیربنایی را تشکیل دهد و به استان ارجاع داده شود و امور مربوطه نیز در استان طی یک الی دو هفته انجام شود. انشاا.. تا دو ماه آینده زمین مربوطه واگذار شود و تا سه ماه بعد از آن کار عملیاتی شود. این اتفاق مهمی برای شهر گلشهر است چراکه صنایع کمتری در آن شهر قرار دارد.
 
فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: راه و شهرسازی اعلام کرده است که احداث جاده ای در منطقه احداث شهرک صنعتی گلشهر مصوبه دارد لذا نیاز به تامین اعتبارات برای اجرایی شدن آن است. با احداث آن جاده می توان صنعتگران سراسر کشور  را برای سرمایه گذاری در این شهرک صنعتی ترغیب و دعوت کرد. امروز تاییدیه شفاهی تقریبا کلیه ادارات مربوطه را اخذ کردیم و اعلام کردند آمادگی ارائه خدمات زیربنایی به این شهرک صنعتی را دارند.
 
یارمحمدیان افزود: قبلا شرکت قائد بصیر اعلام کرده بود امادگی خریداری پساب فاضلاب گلپایگان را داریم تا از آن در صنعت استفاده کنیم اما عملیاتی نشد و اکنون  مدیرعامل شرکت شهرک های استان اصفهان قول دادند پساب فاضلاب شهر گلشهر را خریداری خواهند کرد تا از آن در صنعت استفاده کنند.  به دنبال این هستیم که برای ریجکت کارخانه بازیافت ده هکتار زمین را دریافت کنیم، انشاا… ظرف دو هفته آینده این موضوع نیز حل شود.
 
وی یادآورشد: وضعیت گلپایگان نسبت به شهرستان های دیگر استان مطلوب تر است چرا که شهرک های صنعتی در برخی از شهرستان ها  با حدود ۲۰ درصد از ظرفیت خود مشغول به فعالیت هستند اما اکنون در گلپایگان به نقطه ای رسیده ایم که می گوییم نیازمند مکان برای صنایع  و در صدد راه اندازی شهرک صنعتی جدید هستیم.