اجرای برنامه صبحگاهی سخت اما جذاب است
اجرای برنامه صبحگاهی سخت اما جذاب است

صبح پارسی از تولیدات گروه اجتماعی و اقتصادی شبکه جهانی جام جم می باشد، که به تهیه کنندگی علیرضا نظارت و سردبیری ریحانه خرسندی از دوشنبه تا جمعه ساعت 09:00 صبح به وقت تهران پخش شده و تصمیم دارد با ارائه بخش های جذاب فرهنگی، ورزشی و اجتماعی صبحی شاد را برای بینندگان رقم زند .

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر سجاد زین العابدین مجری بخش خبری برنامه صبح پارسی اظهار کرد: همانطور که از اسم برنامه مشخص است ، در “صبح پارسی”  بیشتر دوست داریم به مردم حال خوب منتقل کنیم و همه چیز در این برنامه حال هوای پارسی دارد. در این برنامه میهمانان و کارشناسان مختلفی در مباحث مختلف روز دعوت می کنیم، در بعضی روزها گروه های موسیقی از اقوام مختلف نیز مهمان برنامه ما هستند.

وی ادامه داد: اجرای سخت بخش خبر با من است. چراکه خبر باید دقیق ، ویژه و‌ کاربردی به مردم اعلام شود. هر روز در یک زمینه خاص مثل فرهنگ و هنر و سینما یا علم و تکنولوژی و مباحث دیگر اخبار مهم و جالب را اعلام می کنیم و گاهی هم با آنها شوخی می کنیم.

این مجری تلویزیون گفت: اینکه شما برای روی آنتن بردن یک برنامه صبحگاهی که ساعت ۹ صبح شروع می شه باید از کله سحر  آماده باشی و وقتی روی آنتن هستی با تمام انرژی ظاهر شوی هم کار جذاب و هم کار سختی هست.ما در بخش خبر خبرهای امیدوار کننده و خوب را میخوانیم، خبر فوت افراد یا اتفاقات بد را اعلام نمیکنیم، اول صبح بیننده ما باید از سجاد زین العابدین حال خوب را بگیرد و تا آخر شب حالش خوب باشد.