اجرای طرح بازدید همگانی از مراکزآموزش فنی وحرفه ای خوزستان
اجرای طرح بازدید همگانی از مراکزآموزش فنی وحرفه ای خوزستان

پایگاه خبری زنگ خطر/ مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: به مناسبت هفته ملی مهارت و آموزش های فنی وحرفه ای و با هدف ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی طرح بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه ای خوزستان آغازشد.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر  به نقل از پایگاه خبری هنر قلم ؛ جلیل بیت مشعلی مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان با اشاره به اینکه  هفته ملی مهارت از۳۱ تیر تا ۶ مرداد هفته منتهی به ششم مرداد روز ملی آموزش های فنی وحرفه ای فرصتی ارزشمند برای جلب توجه جامعه  به ارزش مهارت است عنوان کرد:اطلاع‌رسانی، هدایت و فراگیر کردن هرچه بیشتر آموزش‌های مهارتی در جامعه و همچنین ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت‌آموزی از ابزارهای کلیدی و زیرساختی تحقق تولیددانش بنیان اشتغال آفرین به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت : با توجه به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و ضرورت معرفی آن‌ها به آحاد جامعه، بازدید همگانی از مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای در طول هفته ملی مهارت وتا ششم مرداد روز ملی آموزش فنی وحرفه ای رگزار می‌شود.

بیت مشعلی افزود: اجرای این طرح اثر مطلوبی در توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و شناساندن آموزش‌های مهارتی برای اقشار مختلف جامعه به همراه خواهدداشت.

وی ادامه داد:طرح بازدید همگانی ازمراکز آموزش فنی و حرفه‌ای ثابت دولتی در سراسر استان  به‌صورت هماهنگ استانی برگزارخواهدشد.

بیت مشعلی خاطرنشان کرد: بازدید از مراکز مجهز به جدیدترین امکانات کارگاهی و آموزشی ارائه‌دهنده آموزش‌های مهارتی روز دنیا همگام با استانداردهای جهانی فرصتی مناسب برای ارتقای ارتباط با مخاطبان سازمان اعم از دانش‌آموزان، کارجویان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، اتحادیه اصناف و صنایع و … را فراهم می‌کند.

 

منبع:روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای خوزستان