استاندار اصفهان از تصویب ۶۵ مصوبه در سفر به شهرستان سمیرم خبر داد
استاندار اصفهان از تصویب ۶۵ مصوبه در سفر به شهرستان سمیرم خبر داد

زنگ خطر / استاندار اصفهان از تصویب ۶۵ مصوبه در سفر به شهرستان سمیرم خبر داد و گفت: این مصوبه ها در زمینه های مختلف مانند روستاها، زیرساخت ها، راه و جاده، خدمات کشاورزی، آموزش و پرورش و سلامت است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، دکتر سید رضا مرتضوی عصر امروز ۲۸ مهرماه در پایان سفر به شهرستان سمیرم و در جمع خبرنگاران افزود: امروز در جلسه شورای اداری مشترک استان اصفهان و شهرستان سمیرم ۶۵مصوبه در بخش های مختلف به تصویب رسید که همه اینها در قالب مصوبات شورای اداری به دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰ مصوبه در شورای اداری شهرستان سمیرم و بیش از ۲۰ مصوبه در بخش ستاد تسهیل و ۱۵ مصوبه هم در بخش شورای عمرانی ارائه شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه جلسات پر باری با نگاه جامع و خیرخواهانه مسوولان استان و شهرستان سمیرم فراهم شده بود اظهار داشت: در بخش نوسازی مدارس، زیرساخت های حوزه راه، ورزش و جوانان و بهداشت و درمان تصمیم های بسیار خوبی گرفته شد.

وی اظهار داشت: امیدواریم که همه مصوبات در تاریخ مقرر به سرانجام برسد و با اجرای آنها تحولی در شهرستان سمیرم شاهد خواهیم بود.

دکتر مرتضوی با بیان اینکه هدف از این سفرها رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان هاست ابراز امیدواری کرد که در سفر بعدی به این شهرستان بتوانیم گزارش خوبی از عملکرد و تعهد دستگاه های مختلف به مردم خونگرم و پرتلاش سمیرم ارائه کنیم.

وی گفت: مصوباتی در ستاد تسهیل برای پشتیبانی مالی از باغداران و در راستای تامین حوزه های کشت گلخانه ای تصویب شد که بعضی از زیرساخت های لازم برای گرمایش و آب مورد نیاز را تامین خواهد کرد.
استاندار اصفهان افزود: مصوباتی نیز در زمینه ستاد بحران مصوب شد که از طریق مدیریت بحران پیگیری خواهد شد.

گفتنی است: پانزدهمین سفر شهرستانی کاروان خدمت دولت مردمی در استان اصفهان شامگاه امروز ۲۸ مهرماه با برگزاری جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان سمیرم در این شهرستان خاتمه یافت.