استاندار اصفهان: حضور حماسی مردم اصفهان در راهپیمایی ۱۳ آبان «نه» قاطعانه به دشمن بود
استاندار اصفهان: حضور حماسی مردم اصفهان در راهپیمایی ۱۳ آبان «نه» قاطعانه به دشمن بود

استاندار اصفهان گفت: ده ها هزار نفر از مردم در حماسه سیزده آبان شرکت کردند تا به آنانی که به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی هستند و می خواهند زندگی عادی مردم را مختل کنند، قاطعانه «نه» بگویند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان ، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان با حضور در راهپیمایی سیزده آبان , گفت: راهپیمایی باشکوه سیزده آبان پاسخ کوبنده مردم به تلاش های کور دشمن است. امروز شاهد حماسه ای عظیم از مردم اصفهان با حضور اقشار مختلف بودیم که فوج فوج از خانواده، دانش آموزان، دانشجویان و گروه های مختلف مردمی در راهپیمایی مبارزه با استکبار شرکت کردند.

وی ادامه داد: حضور حماسی مردم در این روز پاسخ کوبنده ای به دشمن بود حال امیدوارم آنانی که در تله رسانه‌ای دشمن قرار گرفته اند بیدار شوند و به جمع ملت غیور ایران بپیوندند.

استاندار اصفهان اعلام کرد: امروز ده‌ها هزار نفر از مردم حماسه سیزده آبان را متفاوت تر از گذشته برپا کردند تا به سیاست های انگلیس، آمریکا، صهیونیست، سعودی، استکبار جهانی، سیاست‌های غلطی مردم را به بردگی می کشد، آنانی که به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت ایران اسلامی هستند و می خواهند زندگی عادی مردم را مختل کنند، قاطعانه «نه» بگویند.

استاندار اصفهان با اشاره به حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی ۱۳ آبان، بیان کرد: در فتنه های اخیر دانش‌آموزان مهم‌ترین اهداف دشمنان بودند. دشمن می خواهد فرهنگ‌ ناب و اصیل ایرانی و باورهای عمیق و ریشه دار مردم ما را محاصره و آنگونه که می خواهد تغییر دهد.

وی افزود: دشمن می خواهد مولفه‌های هویتی را از نسل جوان ما بگیرد و در این شرایط دانش‌آموزان میراث‌دار این مولفه‌ها هستند باید مراقب باشند و فریب رسانه‌های دشمنان را نخورند. شهید لندی‌، شهید فهمیده و بسیاری دیگر از شهدای دانش‌آموز که تقدیم وطن شدند تا از کیان خود دفاع کنند، بهترین الگوها برای نوجوان هستند تا در مسیر پیشرفت‌ و آبادانی ایران اسلامی خود را با‌ بصیرت آماده کنند.

دکتر مرتضوی به حضور گسترده زنان در راهپیمایی سیزده آبان اشاره کرد و گفت: امروز زنان اصفهانی آمدند تا بگویند الگوی‌ آنها زنان غیرتمند و عفیفی هستند که سال‌های سال برای پیشرفت و آبادانی این کشور تلاش کردند و در واقع آمدند تا بگویند الگوی زن ما، زنانی هستند که پاره تن خود را برای کشور دادند نه تن خود را.