استاندار تهران: به مدیران جوان میدان می‌دهم
استاندار تهران: به مدیران جوان میدان می‌دهم

ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر جوان سازی مدیران دستگاه های اجرایی تصریح کرد: تاکنون چندین فرماندار و بخشدار جوان را منصوب کردم و بدنبال میدان دادن به مدیران جوان هستم.

به گزارش زنگ خطر به نقل از خبرگزاری ایرنا، محسن منصوری چهارشنبه شب در نشست صمیمی با اعضای تشکل های مردم نهاد فعال در حوزه جوانان استان تهران که در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: در ۶ ماه فعالیت در منصب استاندار تهران میانگین سنی مدیران استان ۱۰ سال جوان تر شده و باید در عمل استفاده از جوانان را عملیاتی کنیم و اینکه ستاد ساماندهی جوانان استان تشکیل شود در جای خوب است، اما باید عامل به استفاده از جوانان در سطوح مدیریتی کشور باشیم.

وی افزود: تاکیدم به مدیران استان و فرمانداران همواره این بوده که از میان جوانان کادرسازی مدیریتی انجام دهند و در استانداری تهران تاکنون این کار را انجام دادیم.

استاندار تهران ادامه داد: مسائل تهران سخت و پیچیده است، اما معتقدم قابل رفع است و اگر با برنامه تلاش کنیم خدا هم نصرت می دهد.

وی تصریح کرد: با همه توان در خدمت رفع مطالبات جوانان استان هستم و برای اداره کشور نیاز به حضور مردم و جوانان داریم و هرجا ببینیم کار به دست جوانان به درستی در حال انجام است، به عنوان دولت خود را کنار می کشیم.

استاندار تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: خود را پرورش یافته تشکل ها و گروه های جهادی می دانم و به هیچ وجه با مشکلات حوزه جوانان بیگانه نیستم.

وی ادامه داد: بارها عرض کردم که تهران باید به صورت اجتماعی اداره شود نه به صورت سیاسی و امنیتی و یکی از راه های اجتماعی اداره کردن تهران هم بهره گیری از ظرفیت جوانان است.

استاندار تهران عنوان کرد: زمانی که فرماندار شهرستان ورامین بودم هم معتقد بودم که باید شهرستان اجتماعی اداره شود و به عنوان نمونه در حوزه ورزش سه تیم در قهرمانی آسیا از شهرستان ورامین فعالیت می کردند که شور و نشاط مضاعفی در شهرستان ایجاد شده بود.

به گفته وی، تاکید رهبری این است که به حلقه های میانی تکیه کنیم و منظور همین تشکل های مردمی و گروه های جهادی است و نیازمند تغییر و به روز رسانی نرم افزارهای تشکل های مردمی هستیم و این بروزرسانی نباید شعاری باشد.

منصوری یادآور شد: به حضور نمایشی جوانان معتقد نیستم بلکه معتقدم که باید با پرهیز از کارهای صوری و اقدامات نمایشی، به معنای واقعی کلمه از ظرفیت جوانان در سطوح مدیریتی استان بهره بگیریم.

نماینده عالی دولت در استان تهران خاطرنشان کرد: تشکیل با برنامه، دقیق و منجر به اقدام ستاد ساماندهی جوانان مد نظر ما است و در جلسه شورای اداری استان به همه مدیران تاکید کردم که در انتصاب مدیران حتما از ظرفیت جوانان گام دومی استفاده کنند.

منصوری با بیان اینکه در سطوح انتخاب مدیران در استان تهران با تاکید بر بیانیه گام دوم انقلاب اقدام به جوان سازی کردیم، گفت: تاکنون در سطح استان تهران ۱۰ فرماندار متولد دهه ۶۰ منصوب شدند که این اقدام به معنای واقعی کلمه میدان دادن به جوانان است و در سطح بخشداری های استان نیز پای کار ایستادیم که بخشدارانی با میانگین سنی زیر ۳۵ سال منصوب کنیم.