اعزام کاروان تجهیزات هنرستانی به مناطق ۱۹ گانه اردبیل
اعزام کاروان تجهیزات هنرستانی به مناطق ۱۹ گانه اردبیل

پایگاه خبری زنگ خطر / مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: کاروان تجهیزات هنرستانی در آستانه سال تحصیلی جدید عازم مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش استان اردبیل شد.

به گزار ش پایگاه خبری زنگ خطر به نقل از  تایماز نیوز حسن محمدی ادیب در آئین اعزام این کاروان ها اظهار کرد: این تجهیزات براساس نیاز مناطق مختلف آموزش و پرورش استان اردبیل خریداری و به همت نوسازی مدارس در اختیار واحدهای هنرستانی قرار می گیرد تا شاهد ارتقای آموزش هنرجویان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل برای خرید این تجهیزات هنرستانی ۸٫۵ میلیارد تومان منابع مالی تامین و تزریق کرده است تا امروز تحویل مناطق نوزده گانه آموزش و پرورش استان اردبیل شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: امیدواریم با تهیه این تجهیزات هنرستانی هنرجویان در سال تحصیلی پیش رو بتوانند در مسیر آموزش مهارتی و فنی خود به قابلیت های مناسب دست یابند.

محمدی ادیب بیان کرد: تلاش می کنیم تا در شهریور ماه نیز با تهیه و تدارک امکانات آموزشی، پرورشی و ورزشی برای مدارس استان اردبیل در آستانه سال تحصیلی جدید این امکانات را تحویل مدارس مختلف استان دهیم تا با کمترین دغدغه ادامه تحصیل دانش آموزان رقم بخورد.

وی ادامه داد: در کنار تدارک این تجهیزات و امکانات سعی ما بر این است تا واحدهای آموزشی نیمه تمام را با همراهی خیرین برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ تکمیل و تحویل آموزش و پرورش دهیم تا تحصیل مناسب نسل آینده رقم بخورد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: با توجه به رویکرد دولت سیزدهم در محرومیت زدایی تلاش ما بر این است تا از منابع ملی و استانی برای خرید و تجهیز واحدهای آموزشی اعم از مدارس و هنرستان ها استفاده کرده و بستر شکوفایی استعدادهای درخشان و قابل تحسین نسل آینده را مهیا کنیم.

 

منبع:  گفتگو با خبرنگار صدا و سیمای مرکز اردبیل