افزایش آمار طلاق در گلپایگان
افزایش آمار طلاق در گلپایگان

رئیس ثبت احوال شهرستان گلپایگان گفت: در دوماهه اول سال 41 طلاق در شهرستان ثبت شده است که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است البته آمار طلاق دقیق نیست چرا که برخی برای ثبت طلاق خود به شهرستان های خوانسار و خمین مراجعه می کنند.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ،ناصر علی شاهرضایی  در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: در سال گذشته هزار و ۳۷ ولادت، ۶۷۲ فوت،۵۰۶ ازدواج و ۲۴۳ طلاق در شهرستان به ثبت رسیده است. در سال گذشته ۴ هزار و ۳۹۶ نفر برای تعویض کارت ملی خود ثبت نام کردند که به هزار و ۳۴۰ نفر انها کارت ملی هوشمند تحویل داده شده است.
 
وی با بیان اینکه آمار ازدواج در سال ۹۷، ۵۴۹ نفر بوده است ادامه داد: در سال گذشته به بیش از هزار استعلام مختلف از سوی ادارات مختلف پاسخگو بودیم همچنین ۵ هزار شناسنامه مستعمل به شناسنامه مکانیزه تبدیل شده است.
 
رئیس ثبت احوال شهرستان گلپایگان گفت: در دوماهه اول سال جاری ۱۷۷ ولادت، ۱۲۱ فوت، ۶۶ ازدواج و ۴۱ طلاق در شهرستان ثبت شده است که نسبت به سال گذشته افزایش داشته است  البته آمار طلاق دقیق نیست چرا که برخی برای ثبت طلاق خود به شهرستان های خوانسار و خمین  مراجعه می کنند.
 
شاهرضایی اضافه کرد: براساس آخرین سرشماری جمعیت شهرستان ۹۰ هزار و ۸۲ نفر است که ۷۶ هزار نفر واجد تعویض کارت ملی های خود هستند که هر سال به این امار افرادی که به سن ۱۵ سال می رسند نیز اضافه می شود.  تا پایان اردیبهشت امسال ۶۹ هزار و ۶۱۵ نفر برای تعویض کار ملی خود ثبت نام کردند.
 
وی خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تعویض شناسنامه های فرسوده تا کنون در شهرستان حدود ۴۵ هزار شناسنامه تعویض شده است و آمادگی داریم که مابقی شناسنامه ها را هم تعویض کنیم و ظرف مدت یک هفته شناسنامه های جدید را به متقاضیان تحویل دهیم.