افشای اسناد تازه از فعالیت‌ های اقتصادی سعید حجاریان/ ادله وزیر، کمیسیون کشاورزی را متقاعدنکرد
افشای اسناد تازه از فعالیت‌ های اقتصادی سعید حجاریان/ ادله وزیر، کمیسیون کشاورزی را متقاعدنکرد

روز گذشته با حضور وزیر کشاورزی در مجلس علی خضریان نماینده جوان تهران که چند روز پیش در دفاع از کارگران هفت تپه به خوزستان سفرکرده بود، اسناد تازه ای ازفعالیت های اقتصادی حجاریان افشا نمود.احدآزادیخواه و رحمت الله نوروزی از اعضا کمیسیون کشاورزی نیز چندی قبل به موضوع واردات گندم توسط سعیدحجاریان اعتراض کرده بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری زنگ خطر ؛ روز گذشته با حضور وزیر کشاورزی در مجلس علی خضریان نماینده جوان تهران که چند روز پیش در دفاع از کارگران هفت تپه به خوزستان سفرکرده بود، اسناد تازه ای ازفعالیت های اقتصادی حجاریان افشا نمود.

پاسخ های وزیر در این خصوص نتوانست نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس را متقاعد سازد و پرونده جهت رسیدگی به صحن علنی ارسال شد.

خضریان در همین راستا در صفحه اینستاگرام خود با عنوان « پیگیری حقوق کشاورزان» نوشت:

پیرو سوال از ⁧‫وزیر جهاد کشاورزی‬⁩ پیرامون حذف بودجه خودکفایی ⁧‫گندم‬⁩، نرخ پایین خرید تضمینی و رانت واردات برای افراد خاص، امروز جناب خاوازی در کمیسیون کشاورزی حاضر شد و پس از طرح سوال و ارایه مستنداتی از نقش جناب ⁧‫سعید حجاریان‬⁩، با توجه به اهمیت موضوع به صحن علنی ⁧‫مجلس‬⁩ ارجاع شد.‬

احدآزادیخواه و رحمت الله نوروزی از اعضا کمیسیون کشاورزی نیز چندی قبل به موضوع واردات گندم توسط سعیدحجاریان اعتراض کرده بودند.

احد آزادیخواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی نیز در صفحه توئیتر خود نوشت:

روزهای پایانی تیرماه سال جاری خبری مبنی بر واردات گندم توسط سعید حجاریان از شخصیت‌های پرنفوذ سیاسی اصلاح طلب از یک سو و از سوی دیگر حذف ردیف اعتباری خودکفایی گندم از سال ۹۴، منتشر شده است. خبری که بشدت در رسانه ها بازتاب داشت.

  • منبع خبر : خبرنامه دانشجویان ایران