امام جمعه دولت آباد: مردم ازحضور اتباع در برخوار گلایه دارند/ معاون استاندار اصفهان: در زمینه حضور اتباع در برخوار مشکل خاصی وجود ندارد
امام جمعه دولت آباد: مردم ازحضور اتباع در برخوار گلایه دارند/ معاون استاندار اصفهان: در زمینه حضور اتباع در برخوار مشکل خاصی وجود ندارد

پایگاه خبری زنگ خطر / امام جمعه دولت آباد گفت: موضوع اتباع در شهرستان برخوار به خصوص دولت آباد بسیار برای مردم مشکل‌آفرین شده است که بنده از لحاظ فرهنگی این مسئله را بیان می‌کنم و موارد دیگر را اشاره نمی‌کنم. / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در زمینه حضور اتباع در شهرستان برخوار مشکل خاصی وجود ندارد؛ این اتباع هراسی توسط جریان نفاق و ضدانقلاب دنبال می شود.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، حجت الاسلام سید حسین محمودآبادی در جلسه شورای اداری مشترک استان اصفهان و شهرستان برخوار که در جریان سفر شهرستانی استاندار و معاونینش برگزار شد، ضمن قدردانی از حضور استاندار اصفهان در برخوار، یکی از مشکلات شهرستان را وجود اتباع دانست و افزود: موضوع اتباع در شهرستان برخوار به خصوص دولت آباد بسیار برای مردم مشکل‌آفرین شده است که بنده از لحاظ فرهنگی این مسئله را بیان می‌کنم و موارد دیگر را اشاره نمی‌کنم.

امام جمعه دولت آباد ادامه داد: مردم گلایه دارند و تقریباً هر روز به ما مراجعه کرده و بحث فرهنگی اتباع در شهرستان برخوار را بیان می‌کنند و ما تقاضا داریم که این موضوع حل شود که البته با مراجعه به فرمانداری، ما را به استان می‌فرستند و استان نیز هیچ خبری وجود ندارد و برنامه‌ریزی نشده است، البته من این مسئله را به آقای جانثاری نیز گوشزد کرده‌ام، امیدوارم که مرکز سازماندهی اتباع در شهرستان به خصوص شهر دولت آباد وجود داشته باشد تا ما نارضایتی مردم را در این زمینه کاهش دهیم.

اما محمدرضا جانثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در این جلسه با اشاره موضوع حضور اتباع در این شهرستان، گفت: در زمینه حضور اتباع در این شهرستان مشکل خاصی وجود ندارد؛ این اتباع هراسی توسط جریان نفاق و ضدانقلاب دنبال می شود.

وی افزود: ممکن است یک گوشه و کناری مسائل محدودی هم وجود داشته باشد ولی این بحث دامن زدن و داغ کردن حضور اتباع در برخوار و عنوان کردم به عنوان یک مسئله ای که امنیت کشور را به خطر می اندازد این بحث واقعی نیست و ساختگی است.

جانثاری اظهار کرد: برخی مسائل به صورت تند و برخی به صورت کند بیان می شود، اما مهم این است که باید با یک همدلی به نتیجه برسد.