امکان مجدد ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید فراهم شد
امکان مجدد ثبت نام در دوره های کاردانی نظام جدید فراهم شد

همه متقاضیان لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند و در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر همه متقاضیان لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند و در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

، بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام در رشته‌هایی که پذیرش آنها در دوره‌های مقطع  کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیر دولتی-غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ صرفا براساس سوابق تحصیلی «معدل کل مقطع کاردانی» صورت می گیرد.

داوطلبان رشته های فوق در صورتی که در زمان مقرر  موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می توانند برای پذیرش در این رشته‌ها از روز سه شنبه ۱۹ مردادماه تا روز جمعه مورخ ۲۲ مرداد به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اصلاحات مربوط به آن، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذیرش این رشته‌ها اقدام نمایند. 

پذیرش در تعدادی از رشته های امتحانی مذکور بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد پذیرفت. همه متقاضیان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشند، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند و در صورت عدم ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش متقاضی پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

دانش آموزان سال آخر که موفق به دریافت مدرک دیپلم نشده‌اند، در این مرحله، درج معدل برای آنها الزامی نیست. این گروه از متقاضیان باید از روز سه ‌شنبه ۱۹ مرداد تا روز پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات سایت سازمان سنجش نسبت به درج و یا ویرایش معدل دیپلم اقدام کنند. عواقب ناشی از عدم درج معدل به عهده شخص متقاضی خواهد بود.

 آزمون دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۴۰۰ (برای آن دسته از مجموعه های ثبت نامی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از سه‌شنبه ۱۹ مرداد تا پنجشنبه ۲۱ مرداد با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.