امیدواریم بتوانیم  تولید و اشتغال را ساماندهی کنیم
امیدواریم بتوانیم  تولید و اشتغال را ساماندهی کنیم

پایگاه خبری زنگ خطر / مدیرعامل بیمارستان میلاد اصفهان گفت:سرم و دارو از مواردی است که شبانه روزی در کشور با آن درگیر هستیم، توانمندی تولید آن در کشور وجود دارد اما متاسفانه آنهایی که باید در این راه کمک ما  می کردند عذر و بهانه آوردند.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر / مدیرعامل بیمارستان میلاد اصفهان امروز ( ۵ آبان ۱۴۰۱) در آیین  کلنگ زنی کارخانه تولید سرم و دارو در شهرستان گلپایگان گفت: خواست ما این بود که دانشگاه علوم پزشکی در این پروژه کمک ما باشد اما اینطور نبود و اداره صمت بیشتر کمک کرد. سرم و دارو از مواردی است که شبانه روزی در کشور با آن درگیر هستیم، توانمندی تولید آن در کشور وجود دارد اما متاسفانه
آنهایی که باید در این راه کمک ما  می کردند عذر و بهانه آوردند، می گفتند چرا این استعلام به اسم من نیست و یا چرا فلان اداره استعلام کرده است ، به اسم من استعلام بگیرید، یک جایی این قصه ها را در کشور تمام کنید، دارد به مردم ظلم می شود.

وی ادامه داد:  امید داریم این کارخانه در کشور در تولید دارو سرآمد شود چرا که که توانمندی های لازم وجود دارد که علاوه بر تامین نیاز کشور وارد عرصه صادرات هم بشویم. از افرادی که در ردیف اول این مراسم نشسته اند میخواهیم ما را  در روند راه اندازی این پروژه تنها نگذارند و در توسعه طرح ما را یاری کنند.

دکتر منصور کندری یادآورشد : تا ساعت ۱۱ صبح روز گذشته وزارت بهداشت هنوز موافقت اصولی را به ما نداده بود، ۲۵ مهر ماه درخواست ما  وارد کمیسیون ماده ۲۰ شده است  و  آنها ما را به سندیکا ارجاع داده اند در حالیکه وزیر صمت می گوید نیازی به این کمیسیون نیست، حال چرا این اتفاق می افتد، دارید اذیت می کنید؛ اگر می بینید مردم وارد صحنه نمی شوند و کار نمی کنند علتش این موارد است.
امیدواریم بتوانیم بحث تولید و اشتغال را ساماندهی کنیم و تلاش کنیم قدمی برای کشور برداریم فقط شعار ندهیم ،کار هم انجام دهیم.