انتقاد رئیس دادگستری‌گلپایگان از کیفیت‌آب‌شرب شهرستان 
انتقاد رئیس دادگستری‌گلپایگان از کیفیت‌آب‌شرب شهرستان 

پایگاه خبری زنگ خطر/ رئیس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: رفع مشکل پیش آمده در آب را اداره مربوطه انجام دهد تا کیفیت آب به حد مطلوب برسد و شهروندان از آن راضی باشند،  ، آب شور دریا را شیرین می کنند پس نمیتوان گفت نمیشود در اینباره کاری انجام داد..

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر نجفعلی علیان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان اظهار کرد: شرایط اقتصادی مردم را به خوبی مد نظر قرار دهید چرا که در آستانه ایام نوروز هم قرار داریم. تمام ادارات در توزیع خدمات خود عدالت را به کار ببندند، شاهد نواقصی در توزیع خدمات هستیم. گلپایگان از ظرفیت کشاورزی و دامداری برخوردار است اما در توزیع نهاده های دامی مشکلاتی وجود دارد، بررسی آمار دامداران و توزیع عادلانه  نهاده ها  کار سختی نیست لذا ادارات مربوطه با دقت در این زمینه فعالیت کنند.
وی ادامه داد: در سطح شهرستان شاهد تصادفات زیادی هستیم،  شهرداری ها و اداره راه و شهرسازی نقاط حادثه خیز را رفع و اصلاحات لازم را در جاده ها انجام دهند. همچنین جهاد کشاورزی در تغییر کاربری اراضی کشاورزی اهتمام بیشتری داشته باشد و اجازه ساخت و ساز غیر مجاز را ندهد تا بعد از ساخت و ساز نیازی به ورود دادگستری و تخریب نباشد.
رئیس دادگستری شهرستان گلپایگان گفت: رفع مشکل پیش آمده در آب را اداره مربوطه انجام دهد تا کیفیت آب به حد مطلوب برسد و شهروندان از آن راضی باشند،  ، آب شور دریا را شیرین می کنند پس نمیتوان گفت نمیشود در اینباره کاری انجام داد.

همچنین در ادامه نیز حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی امام جمعه گلپایگان یادآورشد: در زمان جنگ مشکلات مرغ و تخم مرغ،  نهاده های دامی، آب و… را مدیریت می کردیم لذا اکنون بحث کیفیت آب و عدم تخصیص کامل حق آبه زیبنده شهرستان گلپایگان نیست و باید این موارد را قاطع و منطقی حل کرد.