انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار بورس در روزهای آتی
انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار بورس در روزهای آتی

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: سازمان بورس مدتی طولانی است که پیگیر این موضوع است و قطعا اجرای این مصوبه در شرایط فعلی بازار برای بازارگردانی مداوم همه نمادها و افزایش نقدشوندگی بازار اتفاق بسیار خوبی است.

به طور جدی پیگیری نهایی شدن انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار هستیم، هنوز ابلاغیه رسمی اعلام نشده اما به محض ارسال ابلاغیه آن به سازمان بورس به طور رسمی جزییات آنرا تشریح می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، حسن قالیباف اصل رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گویی با همفکران در خصوص حمایت از بازار از طریق صندوق توسعه ملی بیان داشت: سازمان بورس و همچنین شخص وزیر اقتصاد به طور جدی پیگیری نهایی شدن انتقال یک درصد از منابع صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار هستیم.

وی در این خصوص متذکر شد: مسئولان به طور جدی در حال پیگیری این موضوع هستند ، فقط هنوز ابلاغیه ای در این خصوص به سازمان بورس ارسال نشده است.در روزهای آتی در انتظار ابلاغیه هستیم.

قالیباف در ادامه بیان داشت: سازمان بورس مدتی طولانی است که پیگیر این موضوع است و قطعا اجرای این مصوبه در شرایط فعلی بازار برای بازارگردانی مداوم همه نمادها و افزایش نقدشوندگی بازار اتفاق بسیار خوبی است.

  • منبع خبر : سنا