برکناری معاون وزیر حاشیه ساز در شیروان
برکناری معاون وزیر حاشیه ساز در شیروان

فرزاد نجات نیا معاون وزارت راه و شهرسازی که در روزهای گذشته با اتفاقات پیش آمده در شیروان حاشیه ساز شده بود با حکم وزیر راه و شهرسازی برکنار شد.

به گزارش زنگ خطر، مجتبی یزدانی به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها وزارت راه و شهرسازی منصوب شد.

پیش از وی فرزاد نجات نیا این مسئولیت را بر عهده داشت که به دلیل حواشی پیش آمده در افتتاح واحدهای مسکونی در شهرستان شیروان و اعتراض امام جمعه این شهرستان با حکم وزیر راه و شهرسازی از این سمت برکنار شد.

گفتنی است در روزهای گذشته، با حضور استاندار خراسان‌شمالی و معاون وزیر راه و شهرسازی کلنگ ساخت ۲ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان شیروان و هم‌زمان ده هزار واحد در کل استان به زمین زده شد.

در این مراسم که در شیروان برگزار شد، امام‌جمعه شهرستان شیروان نسبت به صحبت‌های سید فرزاد نجات نیا، معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی در خصوص نهار و همچنین هدیه سفر کربلا (هدیه ۸۰ میلیونی) به خانواده‌های دو نفر از نوجوانانی که در مراسم استقبال، شعرخوانی کرده بودند انتقاداتی را بیان کرد.

در همین خصوص سید فرزاد نجات نیا، معاون پارلمانی وزارت راه و شهرسازی نیز در خصوص این حواشی اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به همکاری با خیرین مختلفی که دارم، این اجازه به بنده داده‌شده که درصورتی‌که خانواده‌ای توفیق سفر به عتبات را نداشته‌اند، از طرف آن‌ها قول سفر را به این خانواده‌ها بدهم.