برگزاری جلسه شورای ترافیک در شاهین شهر
برگزاری جلسه شورای ترافیک در شاهین شهر

پایگاه خبری زنگ خطر / جلسه شورای ترافیک شاهین شهر با حضور اعضای آن در محل فرمانداری این شهرستان پیرامون موضوعات ترافیکی مختلف از جمله پیاده راه شدن بخشی از خیابان فردوسی شاهین شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر امروز( یکشنبه – ۱۰ مهر ۱۴۰۱) جلسه شورای ترافیک به ریاست فرماندار شهرستان و با حضور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی ،بخشدار مرکزی،شهردار شاهین شهر، رئیس پلیس راهور شهرستان،روسای ادارات راهداری و حمل جاده ای و راه وشهرسازی،مسئولین شرکت های مشاور و دیگر اعضا در محل فرمانداری شاهین شهر برگزار شد.

در این جلسه علل، موانع و معضلات ترافیکی در بلوار و خیابان های اصلی شاهین شهر  و راهکارها و طرح های اجرایی در این خصوص بررسی شد.

همچنین در ادامه  پیشنهاد شهرداری در خصوص پیاده رو شدن قسمتی از خیابان فردوسی شاهین شهر مورد بحث قرار گرفت که مقرر شد این طرح پس از طی مراحل مطالعاتی و انجام نظر سنجی از شهروندان شاهین شهری در جلسات آتی شورای ترافیک شهرستان مطرح گردد.

اعضای شورای ترافیک شهرستان نیز با طرح پیشنهادی شهرداری شاهین شهر در خصوص احداث پل عابر پیاده در سه راه فردوسی شاهین شهر موافقت نمودند.
لازم به ذکر است در این جلسه در خصوص اصلاح هندسی پل شهر گرگاب بحث و تبادل نظر و تصمیمات مقتضی اتخاذ گردید.