بعد از علی انصاریان حال دلمان، حال خوبی نیست
بعد از علی انصاریان حال دلمان، حال خوبی نیست

خاطره فرناز امینی کارگردان مطرح سینما از مرحوم علی انصاریان در گفت و گو با فاطمه عبدلی روزنامه نگار و مدیرمسئول پایگاه خبری سیاست فردا و سردبیر پایگاه خبری زنگ خطر و هفته نامه نسل نو

فرناز امینی کارگردان سینما گفت:علی انصاریان در فیلم “بی پی ام بند” که من کارگردان آن بودم  نقش یک پسری را بازی می کردند که در بهزیستی زندگی می کرده اما در ۴۵ سالگی درحالی مادرش را پیدا می کند که باید عمل مهمی را انجام دهد و رو به مرگ است و تمام تلاشش را برای نجات مادرش به کار می بندد.
 
فرناز امینی در گفت و گو با پایگاه خبری زنگ خطر  اظهار کرد: با علی انصاریان در سال ۹۴  تجربه کار در فیلم “حس خوب زندگی” را داشتم که نقش اصلی را بر عهده داشتند سپس در فیلم ” بی پی ام بند” نقش آفرینی کردند؛ خیلی این فیلم را دوست داشتند و امیدوار بودند که این فیلم در فستیوال ها جایزه می گیرد.علی انصاریان علاقه زیادی به مادرشان داشتند تا جایی که در اکران های خصوصی که برای فیلم هایم می گرفتم علی انصاریان همراه مادر خود حضور پیدا می کردند. خیلی پرانگیزه  و روبه پیشرفت بود و برای کارها انرژی می گذاشت، الان واقعا جای ایشان خالی است.
وی ادامه داد: زمانی که متوجه شدم در بیمارستان بستری هستند برای ایشان پیام صوتی فرستادم که چرا خبر ابتلا به کرونا را اعلام کردید ، مردم همیشه شما را با چهره شاداب دیدند اما هرگز آن پیام من توسط علی انصاریان شنیده نشد.
 
 به گزارش زنگ خطر ؛ این کارگردان سینما با بیان اینکه جای علی انصاریان به شدت خالی است گفت: علی انصاریان در فیلم “بی پی ام بند” که من کارگردان آن بودم  نقش یک پسری را بازی می کردند که در بهزیستی زندگی می کرده اما در ۴۵ سالگی درحالی مادرش را پیدا می کند که باید عمل مهمی را انجام دهد و رو به مرگ است و تمام تلاشش را برای نجات مادرش به کار می بندد. مرحوم انصاریان  همیشه می گفتند مطمئن هستم برای بازی در “بی پی ام بند” جایزه خواهم گرفت.
 امینی در رابطه با همین موضوع افزود: آهنگسازی این فیلم بر عهده رضا صادقی که از دوستان صمیمی علی انصاریان است، می باشد؛ بعد از این اتفاق تا مدت ها آقای صادقی می گفتند نمی توانم بر روی این پروژه کار کنم و اکنون هم که می خواهیم کار را ادامه دهیم به هر پلانی که از بازی علی انصاریان  می رسیم نمی توانیم باور کنیم این فرد دیگر در کنار ما نیست و هنوز آهنگسازی فیلم بی پی ام بند تموم نشده چرا که حال دلمان حال خوبی نیست گرچه فیلم را  برای شرکت در جشنواره فجر بین الملل ثبت نام کرده ام.
وی تصریح کرد:حدود سه سال قبل برای فستیوالی در میلان  با علی انصاریان به ایتالیا سفر کرده بودیم ، بسیار خوش سفر و بی حاشیه بودند،  در روز اختتامیه این فستیوال علی انصاریان به خاطر تعصب و غیرتی که بر روی کشورش داشت و از آنجایی که هیچ کدام از فیلم های ایرانی در این فستیوال موفق به اخذ جایزه نشده بود مرحوم علی انصاریان فرش قرمز مراسم را جمع کرد،  آن زمان این فیلم در فضای مجازی هم پخش شد.
  • نویسنده : فاطمه عبدلی