بهره برداری از بخش های اورژانس ، درمانگاه تخصصی و زنان و زایمان بیمارستان گوگد تا پایان سال جاری
بهره برداری از بخش های اورژانس ، درمانگاه تخصصی و زنان و زایمان بیمارستان گوگد تا پایان سال جاری

پایگاه خبری زنگ خطر / رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: دولت فعلی دولت کار و مردمی است و برای مردم باید تلاش کنیم،  نماینده گلپایگان و خوانسار نگاه خوبی در حوزه پزشکی دارد و با کمک خیرین این بیمارستان خدمات خوبی را به مردم ارائه خواهد داد.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر شاهین شیرانی امروز (۲۸ مرداد ۱۴۰۱)در حاشیه بازدید از بیمارستان شهر گوگد اظهار کرد:  این بیمارستان سالهاست که ساخته شده اما متاسفانه در طول سالیان گذشته فعالیت مناسبی که منجر به ارائه خدمات مطلوبی به مردم شود را نداشته است. در سال گذشته  بودجه ۵۵ میلیارد تومانی برای این بیمارستان در نظر گرفته شد  تا براساس استانداردهای لازم نوسازی شود.

وی ادامه داد: طی بازدیدی  که امروز انجام شد روند نوسازی  پیشرفت خوبی داشته و طی برنامه  زمانبندی شده و با توجه به بودجه موجود تا قبل از پایان سال بخش های اورژانس ، درمانگاه تخصصی و زنان و زایمان به بهره برداری خواهد رسید و  دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در حد امکان در زمینه امکانات نرم افزاری و سخت افزاری کمک لازم را خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان گفت: زمانی که این بیمارستان ساخته شده بر اساس استانداردهای آن زمان بنا شده در حالی که این استانداردها اکنون با هدف ارتقای سلامت مردم تغییر کرده است لذا استانداردهای جدید باید در این بیمارستان نیز  رعایت شود.

شیرانی  تصریح کرد: تمام بیمارستان های استان اصفهان در حال پوست اندازی هستند. بازسازی و نوسازی بیمارستان هایی  که نیازمند  استانداردهای جدید هستند جز مصوبات سفر ریاست جمهور به استان است.، دولت فعلی دولت کار و مردمی است و برای مردم باید تلاش کنیم،  نماینده گلپایگان و خوانسار نگاه خوبی در حوزه پزشکی دارد و با کمک خیرین این بیمارستان خدمات خوبی را به مردم ارائه خواهد داد.