به زودی پاکبانان و کارکنان غسالخانه در گلپایگان واکسینه می شوند
به زودی پاکبانان و کارکنان غسالخانه در گلپایگان واکسینه می شوند

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر رئیس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گلپایگان گفت: اکنون 26 نفر در بیمارستان در بخش کرونا  و 5 نفر در بخش آی سی یو بستری هستند؛ در 24 ساعت گذشته در سطح شهرستان دو نفر فوتی و 9 نفر بستری داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر دکتر ناصر رستمی در جمع اصحاب رسانه با بیان  اینکه وضعیت شهرستان متاسفانه همچنان قرمز است اظهار کرد: اکنون ۲۶ نفر در بیمارستان در بخش کرونا  و ۵ نفر در بخش آی سی یو بستری هستند؛ در ۲۴ ساعت گذشته در سطح شهرستان دو نفر فوتی و ۹ نفر بستری داشتیم.

وی با بیان اینکه عاجزانه می خواهیم که پروتکل ها رعایت و از هرگونه تجمعی دوری شود ادامه داد:  ۲۵ درصد کل بیماری های مبتلا به کرونا و ۲۵ درصد از میزان فوتی های کرونایی که از ابتدای شیوع این بیماری در سطح شهرستان شاهد بودیم، در فروردین ماه امسال رخ داده است. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: روزهای خیلی بدی را در فروردین ماه پشت سر گذاشتیم و هنوز هم در وضعیت قرمز هستیم، امیدوارم عادی انگاری نشود.  همچنین تاکنون ۷۰۰ دوز واکسن در شهرستان تزریق شده که براساس آن کل پرسنل بهداشت و درمان به جز افرادی که دارای شرایط خاصی بودند (بارداری و… که سهمیه آنها محفوظ است) و جانبازان ۵۰ درصد به بالا واکسینه شدند.  برای پاکبانان و کارکنان غسالخانه انشاا… در تلاشیم که در این هفته واکسن تزریق شود.

  • نویسنده : فردین عبدلی