تشکیل کارگروه میوه و گوشت در راستای ساماندهی آنها در گلپایگان
تشکیل کارگروه میوه و گوشت در راستای ساماندهی آنها در گلپایگان

پایگاه خبری زنگ خطر/ رئیس اتاق اصناف شهرستان گلپایگان گفت: در بسیاری از موارد مورد بی مهری قرار گرفته بنابراین از مسئولین میخواهیم از اصناف حمایت همه جانبه داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش به مردم خدمت کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر/ رئیس اتاق اصناف شهرستان گلپایگان در جمع تعدادی از مسئولین شهرستان و روسای اتحادیه ها با بیان اینکه خدمت و دفاع از حقوق اصناف کار اتاق اصناف بوده خاطرنشان کرد:  از ابتدای انقلاب اسلامی اصناف در کنار تمام اقشار و مسئولین به ندای رهبر لبیک گفتند و در تمام زمینه ها حضور فعال داشتند. اصناف قشری است که همواره در نوک پیکان تصمیمات اقتصادی و سیاسی کشور قرار داشته است.

وی اضافه کرد: در تصمیمات کشوری اصناف همیشه حامی و پشتیبان دولت بوده  ولی در بسیاری از موارد مورد بی مهری قرار گرفته بنابراین از مسئولین میخواهیم از اصناف حمایت همه جانبه داشته باشند تا بتوانیم بیش از پیش به مردم خدمت کنیم.

احمد بستاکی تصریح کرد: در قدم اول اتحادیه ها را به روز خواهیم کرد و بازرسی ها ادامه خواهد داشت همچنین فروش فوق العاده در شهرستان دائر خواهد شد ؛ کارگروه میوه و گوشت را نیز در راستای ساماندهی آنها راه اندازی کردیم.   به همت اصناف شهرستان برای هموطنانمان در شهرستان زلزله زده خوی  سه کامیون مواد غذایی ، بهداشتی پتو و البسه ارسال کرده ایم.