تشکیل 150 فقره پرونده تخلف صنفی در گلپایگان
تشکیل 150 فقره پرونده تخلف صنفی در گلپایگان

پایگاه خبری زنگ خطر / رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان گلپایگان گفت: بیشترین گزارشاتی که به تعزیرات وصول می شود به ترتیب از طرف ادارات صمت،  اتاق اصناف، شبکه  بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی است.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، همایون صالحی امروز (23 اسفند 1401)  در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گلپایگان اظهار کرد: از 5 روز گذشته در ورودی پاساژ پارکینگ طبقاتی محلی تعبیه شده تا گشت های مشترک از اصناف و بازرسان  در آنجا حضور یابند و شهروندان بتوانند به راحتی گزارش های مردمی خود را به آنها ارائه دهند.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر شاهد تخلفات بزرگی نبودیم فقط طی 2 روز گذشته 5 مورد پلمپ و 150 فقره پرونده تخلفی تشکیل شده است ، بیشترین گزارشاتی که به تعزیرات وصول می شود به ترتیب از طرف ادارات صمت،  اتاق اصناف، شبکه  بهداشت و درمان و جهاد کشاورزی است.

رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان گلپایگان  با بیان اینکه   مردم رغبتی به خرید ندارند و فروشندگان هم در فروش سردرگم هستند افزود: اکنون در سطح شهر قیمت هر کیلو سیب مرغوب  بین 20 تا 40 هزار تومان پرتقال 17 تا 25 هزار تومان ، کیوی 30 تا 40 هزار تومان و  سبزی خرده فروشی حدودا کیلویی 25 هزار تومان است.کشتارگاه های دام و طیور عرضه خود را طی روز های آخر پایانی سال افزایش دهند. گشت مشترک بازرسی از اصناف تا عید فطر فعال است.