تعرفه گازبهای کارخانجات ذوب در گلپایگان ۴ برابر کاهش پیدا کرد
تعرفه گازبهای کارخانجات ذوب در گلپایگان ۴ برابر کاهش پیدا کرد

پایگاه خبری زنگ خطر / رئیس صمت شهرستان گلپایگان گفت:مخزن آب شهرک صنعتی حفاظ کافی و لازم را ندارد و فردی میتواند به راحتی به آب آسیب وارد کند ، مثلا سم وارد آب کند که در حوزه پدافند غیر عامل هم می باشد.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر محسن اتحادی  در جلسه ستاد تسهیل شهرستان گلپایگان اظهار کرد: شهرک صنعتی گلپایگان یک حلقه چاه دارد و از امور آب به خاطر مناقشات موجود نمی تواند آب بگیرد همچنین مخازن ها پرت آب دارد البته حدود ۴۰ درصد جلوی این پرتی گرفته شده است علاوه بر این، مخزن آب حفاظ کافی و لازم را ندارد و فردی میتواند به راحتی به آب آسیب وارد کند ، مثلا سم وارد آب کند که در حوزه پدافند غیر عامل هم می باشد.در ناحیه صنعتی سعید آباد تصفیه خانه داریم اما شهرک صنعتی گلپایگان نیازمند تصفیه خانه است.رئیس صمت شهرستان گلپایگان گفت: از سال گذشته قیمت گاز بها برای ۹   کارخانه ذوب گلپایگان به ازای  هر متر مکعب ۲ هزار تومان بود که با پیگیری های نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس این مبلغ به ۵۰۰ تومان رسید و این مشکل حل شد.

همچنین در ادامه نیز فرماندار گلپایگان خاطر نشان کرد: صنایع خوبی در شهرستان گلپایگان مستقر است و انشا.. بتوانیم کلنگ فاز سوم شهرک صنعتی را بر زمین بزنیم. بارها در جلسات متعدد در حوزه صنعت گفته ایم که با توجه به سیاست های دولت در حوزه اشتغال و صنایع ، حفظ اشتغال موجود و توسعه صنایع از اهداف ما در شهرستان گلپایگان است.

محمدرضا عسگریان یادآورشد: صنایع ما دچار مشکلات متعددی در زمینه نقدینگی و سرمایه در گردش هستند اما با این وجود سرمایه گذاران متعددی برای ورود به حوزه صنعت در شهرستان گلپایگان اعلام آمادگی کردند؛ در زمان مدیر سابق شرکت شهرک های استان اصفهان جلسات مختلف با صورت جلسه های متعددی برگزار شد اما به اجرا نرسید بنابراین در این جلسه خواهان پیگیری مصوبات قبلی هستیم.