جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه هیات های فوتبال کشور
جلسه هم اندیشی مدیران روابط عمومی و مدیران رسانه هیات های فوتبال کشور

پایگاه خبری زنگ خطر / نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ، مدیران رسانه هیات های فوتبال استان ها و باشگاه های لیگ برتر و لیگ دسته اول با حضور علیرضا وهابی در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر به نقل از کاشف خبر ،  جلسه هم اندیشی با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان، حجت الاسلام والمسلمین  احدی مدیر فرهنگی  وزارت ورزش  و جوانان ، محمدرضا کشوری فر سرپرست سازمان لیگ،  سهیل مهدی  مدیر مسابقات، حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی  سازمان لیگ فوتبال، جواد پاینده مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال،علیرضا وهابی مسوول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان و مدیران روابط عمومی و رسانه ای هیات های فوتبال استانی و باشگاه های لیگ برتر  برگزار شد .

در این جلسه در مورد مسایل رسانه ای و برگزاری نشست های خبری سرمربیان قبل و بعد از مسابقه، برگزاری میکسدزون ها بعد از مسابقات و رعایت  الزامات   AFC  در سالن آمفی تئاتر مرکز ملی فوتبال ایران بحث و تبادل نظر شد.
در ابتدای مراسم دکتر بهمنی ضمن خیر مقدم به حضار در مورد اهمیت رسانه در فوتبال و اهمیت اطلاع رسانی صحیح  و سریع از طریق  روابط عمومی ها صحبت کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین احدی نیز ضمن تاکید بر نقش مهم رسانه‌ها در جهت دهی به افکار عمومی در فوتبال و حتی مدیران ورزش کشور اظهار داشت: رسانه ها حتی می توانند با انتشار مطالب مستند و مستدل در سیاست گذاری های کلان فوتبال و ورزش تاثیر گذار شوند. رسانه می توانند در نشاط اجتماعی کشور در حوزه ورزش و همچنین برجسته نمودن و انعکاس مثبت اقدام های فرهنگی و اخلاقی ورزشکاران  تاثیر گذار باشند.
در ادامه جلسه مدیران روابط عمومی هیأت های فوتبال و مدیران رسانه باشگاه ها در زمینه رسانه و مشکلات بخش روابط عمومی  نظرات و انتقادهای خود را مطرح کردند.

میثم شاهین مسوول رسانه باشگاه ملوان بندر انزلی ، مهدی میزانی مسوول رسانه چوکا و علیرضا وهابی مسوول رسانه و روابط عمومی هیات فوتبال گیلان نیز در این نشست حضور داشتند.

منبع ؛ روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان