حضور ۱۱۵ مبلغ دینی در دهه اول محرم در شهرستان گلپایگان
حضور ۱۱۵ مبلغ دینی در دهه اول محرم در شهرستان گلپایگان

پایگاه خبری زنگ خطر / رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان گفت: در دهه اول محرم 80 مبلغ در مساجد سطح شهر و 35 مبلغ  در سطح روستاها مشغول به فعالیت تبلیغی بودند. در 4 روستا شرایط برای اعزام مبلغ فراهم نبود.

به گزارش اختصاصی  پایگاه خبری زنگ خطر رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گلپایگان امروز ( ۱۸ مرداد ۱۴۰۱) در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان  گفت: روز خبرنگار را گرامی میداریم و امیدواریم خبرنگاران  در راستای جهاد تبیین و بیان واقعیت ها کوشا باشند. از ۲۷ اردیبهشت  تاکنون برنامه های مختلفی از جمله  برنامه های مناسبتی  دهه امامت و ولایت، جشن های غدیر در نقاط مختلف شهرستان ، تشکیل جلسات توجیهی  برای روسای هییت های مذهبی، مداحان و مبلغان  را برگزار کرده ایم.

محمدرضا بیاتی زاده با بیان اینکه تذکرات بهداشتی را به هیئت ها می دادیم یادآورشد: در دهه اول محرم ۸۰ مبلغ در مساجد سطح شهر و ۳۵ مبلغ  در سطح روستاها مشغول به فعالیت تبلیغی بودند. در ۴ روستا شرایط برای اعزام مبلغ فراهم نبود. مشکلات بیش از ده مورد از هیئت ها و مداحان که از قبل اختلافی داشتند  را حل کردیم و در آینده نیز  برای مبلغان ، مداحان ،  روسای هیات ها و خانواده ها جلسات آموزشی برگزار خواهیم کرد.