خرید یک دستگاه ماموگرافی برای بیمارستان گلپایگان
خرید یک دستگاه ماموگرافی برای بیمارستان گلپایگان

پایگاه خبری زنگ خطر / رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: با همت نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس یک دستگاه ماموگرافی به ارزش ریالی حدود ۳۰ میلیارد ریال خریداری و به بیمارستان گلپایگان تحویل داده شده است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر، علی اصغر صبوحی در آیین بهره برداری و کلنگ زنی طرح های بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان اظهار کرد: بخش NICU با ۵ تخت مصوب  از سال ۹۷ با کمک خیرین مرحوم علی اکبری و مرحومه غم پرور شروع به ساخت و تجهیز شد  اما به خاطر شیوع کرونا و کمبود نیروی انسانی چندین سال این پروژه متوقف گردید اما اکنون در حال استفاده از این بخش هستیم و امروز با حضور مسئولین رسما افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد: با همت نماینده گلپایگان و خوانسار در مجلس یک دستگاه ماموگرافی به ارزش ریالی حدود ۳۰ میلیارد ریال  خریداری و به بیمارستان گلپایگان  تحویل داده شده است. امروز کلنگ ساخت پایگاه پیش بیمارستانی ( اورژانس ۱۱۵) کد ۴ شهرستان گلپایگان در روستای سعید آباد بر زمین زده خواهد شد و قرار است توسط خیر بزرگوار آقای نباتی ساخته شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان گفت: مردم شهر گلشهر خواهان استقرار پزشک در مرکز جامع سلامت گلشهر به صورت ۲۴ ساعته هستند ، در راستای تحقق این خواسته به حق مردم با همکاری فرماندار و تخصیص ۲ میلیارد تومان اعتبار از محل بودجه های محرومیت زدایی ، امروز کلنگ احداث خانه پزشک و سرایداری مرکز جامع سلامت گلشهر بر زمین زده خواهد شد تا پس از اتمام ساخت آن یک پزشک به صورت شبانه روزی در این شهر مستقر شود.

همچنین احسان عبیری رئیس بیمارستان گلپایگان نیز ادامه داد: وقفه حدودا ۴ ساله در راه اندازی و استفاده از بخش NICU سبب شده بود نتوانیم از امکانات موجود برای نوزادان استفاده کنیم ، من به عنوان یک متخصص اطفال بر خود واجب دانستم راه اندازی این بخش را یکی از اولویت های کاری خود قرار دهم./خبرنگار:فاطمه عبدلی