خواهری که قل خود را تنها گذاشت
خواهری که قل خود را تنها گذاشت

مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان از تولد دوقلوهای دختر در اورژانس ۱۱۵ در روستای درویان از توابع شهرستان مریوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، رضا پیرا اظهار کرد: روز پنج شنبه ۳ تیرماه سال جاری پس از تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ استان، گزارشی مبنی بر شروع دردهای زایمانی خانمی باردار با ۴۰ سال سن در روستای درویان از توابع شهرستان مریوان، پرسنل پایگاه اورژانس این مرکز به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه خانم باردار با سن بارداری ۲۶ هفته سریع بسه داخل آمبولانس منتقل شد، خاطرنشان کرد: با شروع علایم قریب الوقوع زایمان، فرایند زایمان شروع شد و دو نوزاد دختر با تلاش همکاران اورژانس، بدون حضور ماما به دنیا آمدند.

به گزارش زنگ خطر و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، مدیر اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اظهار تأسف گفت: یکی از نوزادان با توجه به سن بارداری و زایمان بریج علی رغم احیا فوت نمود و نوزاد دیگر به همراه مادر در کمال صحت و سلامت پس از معاینات و اقدامات اولیه درمانی بیمارستان بعثت سنندج منتقل شدند.

پیرا با قدردانی از همکاران خدوم و زحمتکش اورژانس ۱۱۵ اذعان کرد: به علت دوقلوزایی آمبولانس پایگاه نگل نیز به عنوان کد پشتیبان نیز به محل اعزام شد.