دادستان گلپایگان : اجازه نخواهم داد فردی در نظام اقتصادی شهرستان خللی ایجاد کند
دادستان گلپایگان : اجازه نخواهم داد فردی در نظام اقتصادی شهرستان خللی ایجاد کند

پایگاه خبری زنگ خطر / دادستان شهرستان گلپایگان گفت: از اداره صمت میخواهیم براساس قانون عمل و جلسات کمیسیون نظارت را ماهی یکبار برگزار کند چرا که این کمیسیون برای رصد بازار و برنامه ریزی موثر است.  خط قرمز ما افرادی هستند که می خواهند در بازار اخلال ایجاد کنند اجازه نخواهم داد فردی در نظام اقتصادی شهرستان خللی ایجاد کند.

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ،سلمان جوادی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان گلپایگان اظهار کرد: اصناف باید نصب اتیکت را رعایت کنند در این زمینه اتحادیه ها ورود پیدا کنند تا مشتری بتواند از قیمت ها آگاه باشد همچنین نظارت ها انجام شود که اگر برای کالایی قیمتی مشخص شد به همان قیمت مصوب عرضه شود. به دنبال جلساتی که برگزار کردیم امیدوار هستیم در حوزه یدک کش ها در ایام نوروز دچار مشکل نشویم.

وی ادامه داد:  گرچه زحمات زیادی کشیده شده اما کیفیت نان در خور شان مردم نیست اگر کیفیت نان بربری و سنگک را با کیفیت نان در شهرهای همجوار خمین و خوانسار مقایسه کنید قابل قبول نبوده و نیست، امیدواریم با طرح ویژه ای که برای نانوایی ها راه اندازی شده کیفیت ها در این حوزه بهتر شود. کباب برند گلپایگان است لذا مراقب باشید در ایام نوروز آسیب نبیند و مبادا سنگدان را چرخ کنند و به جای کباب درجه یک به دست مسافران و گردشگران بدهند بنابراین نظارت ها در این حوزه بیشتر باشد تا کیفیت کباب از بین نرود.

دادستان شهرستان گلپایگان گفت: در ابتدا از شبکه بهداشت تقاضا می کنیم اما در مرحله بعد دیگر تقاضا نمی کنیم بلکه خودمان دست به کار خواهیم شد؛ در زمانی که چند روز پیاپی  تعطیلات داریم  برخی داروخانه ها به مردم خدمات ارائه دهند تا شهروندان مجبور نباشند مسافتی را برای رسیدن به داروخانه شبانه روزی طی کنند که شاید آن داروی مد نظر را هم نداشته باشد از سوی دیگر داروخانه بیمارستان هم که فقط به افرادی که از بیمارستان نسخه داشته باشد دارو می دهد.

جوادی افزود: از اداره صمت میخواهیم براساس قانون عمل و جلسات کمیسیون نظارت را ماهی یکبار برگزار کند چرا که این کمیسیون برای رصد بازار و برنامه ریزی موثر است.  خط قرمز ما افرادی هستند که می خواهند در بازار اخلال ایجاد کنند، تازمانی که هستم  اجازه نخواهم داد فردی در نظام اقتصادی شهرستان خللی ایجاد کند