رئیس‌ مجمع نمایندگان استان اصفهان : این مردم به کدام خطای ناکرده باید تاوان پس دهند؟ / مسببین وضع اسفبار فعلی اکنون باید پشت میز محاکمه بنشینند
رئیس‌ مجمع نمایندگان استان اصفهان : این مردم به کدام خطای ناکرده باید تاوان پس دهند؟ / مسببین وضع اسفبار فعلی اکنون باید پشت میز محاکمه بنشینند

دکتر سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار خاطرنشان کرد: صنعت فولاد حیاط خلوت دولتمردان / با بازیگردانی در بازار سرمایه کسری منابع دولت را جبران کردند / با اعتماد مردم چه کردید؟ / این مردم به کدام خطای ناکرده باید تاوان پس دهند؟ / آقایانی که مسبب وضع اسفبار فعلی هستند امروز باید پشت میز محاکمه و پاسخگویی بنشینند و نه اینکه اشک تمساح بریزند / اصفهان امروز با چشمانی نگران و مأیوس رود زنده فلات مرکزی را در بستر خشکی می بیند / درخصوص تخصیص حق آبه مصوب و قانونی گلپایگان به وزارت نیرو تذکر می دهم

خبر از: وحید اعظمی / به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در نطق سالانه خود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر وظیفه صیانت از انقلاب اسلامی که برعهده همه مردم و مسئولین است، خاطرنشان کرد: حضرت روح الله مستضعفان و زاغه نشینان را صاحبان اصلی انقلاب می دانست و به نسل های آینده هشدار داد که نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان و لیبرال ها بیفتد که آنرا یک شبه بر باد می دهند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه افزود: افسوس که مدیریت اجرایی کشور سالها به دست کسانی افتاد که با بی تدبیری بدترین وضع معیشت و بالاترین نرخ تورم را رقم زدند درحالیکه کلید حل آنها در توسعه توانمندی ها و توجه به اقتصاد مقاومتی بود و ادعا کردند که کمر تحریم را شکستند درحالیکه با دیپلماسی التماس سنگین ترین تحریم ها و قطعنامه ها در زمان ایشان و همفکران شان بر مردم تحمیل شد.

سیدمسعود خاتمی یادآور شد: در این مدت اداره کشور به شکلی بودکه فسادهای عظیم در عرصه های مختلف به بار آمد و برخی صنایع مولد مثل صنعت فولاد که باید موتور محرکه اقتصاد کشور باشد به حیاط خلوت آقایان تبدیل شد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار با انتقاد جدی از وضعیت بورس متذکر شد: بجای سیاست های پولی کارآمد با بازیگردانی در بازار سرمایه کسری منابع دولت را جبران کردند و به آن افتخار نمودند و با وعده های نادرست سرمایه های مردم از دست رفت و حتی نهاد بعضی از خانواده ها ناجوانمردانه آسیب دید. شما با اعتماد مردم چه کردید؟ این مردم به کدام خطای ناکرده باید تاوان پس دهند؟ در پیشگاه خداوند چه پاسخی دارید؟ با خون مقدس شهدای انقلاب چه می کنید؟ بگذارید و بگذریم که شرح این افسوس و این خون جگر، این زمان بگذار تا وقت دگر
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، عنوان کرد: انتخابات پیش رو می تواند نویدبخش پایانی بر این دوران تلخ باشد و بیش از هرچیز به مردم عزیز توصیه می کنم بجای شعارهای توخالی و وعده های تکراری به برنامه ها و مهم تر از همه به کارنامه و عملکرد گذشته آقایان دقت کنند تا انتخابی پرشور و پرشعور رقم بخورد.

دکتر سید مسعود خاتمی با تأکید بر اینکه انتخابات این دوره باید پایانی بر فساد، ناکارآمدی و اشرافیت سیاسی باشد، خاطرنشان کرد: آقایانی که مسبب وضع اسفبار فعلی هستند امروز باید پشت میز محاکمه و پاسخگویی بنشینند و نه اینکه اشک تمساح بریزند و مدعی اصلاح باشند. عجب اینکه آقایان بجای پذیرفتن ناکارآمدی و سوء مدیریت خود، نداشتن اختیارات کافی را بهانه می کنند ولی باز هم مشتاق و مدعی آن مسئولیت هستند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار یادآور شد: رئیس جمهور آینده باید فساد ستیز باشد و با قاطعیت و برنامه های شفاف فساد را در قوه مجریه ریشه کن کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تأکید کرد: امروز کشور به بُت شکنی نیاز دارد که بُت های فساد و تزویر و ناکارآمدی را از بین ببرد و انشاالله همه باید کمک به پیروزی جبهه انقلاب کنیم و برای این منظور نیاز به وحدت و اجماع در گفتار و عمل داریم.

دکتر سید مسعود خاتمی در ادامه خواستار شد: از همه نیروهای دلسوز انقلاب می خواهم تا برای ایجاد تحول در طلیعه گام دوم انقلاب تلاش کنند تا انشاالله دولت مردمی برای ایران قوی محقق شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان بیان داشت: یکی از مشکلات اساسی منطقه ما مسأله کم آبی است و برای بحران آب در استان پر افتخار اصفهان که همیشه صف شکن عرصه های جهاد و اقتصاد بوده است باید تدبیری جدی اندیشید. اصفهانی که در روزگاری نه چندان دور زنده به زاینده رود بود امروز با چشمانی نگران و مأیوس رود زنده فلات مرکزی را در بستر خشکی می بیند و اُمید است که به مدد الهی و با همت و وفاق مسئولین این مشکل حل شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود متذکر شد: گلپایگان و خوانسار قطب کشاورزی و دامپروری است و متأسفانه سالهاست حق آبه مصوب و قانونی این دو شهرستان بطور کامل تخصیص پیدا نکرده و به وزارت نیرو تذکر می دهم به این موضوع اهمیت بدهد.

دکتر سیدمسعود خاتمی با تأکید بر اینکه ارتقای وضعیت بهداشت و درمان گلپایگان و خوانسار مطالبه مردم این دو شهرستان است، ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات مردم در عرصه تولید و صنعت تمرکز اختیارات ادارات در مرکز استان است که انشاالله رفع موانع تولید شود و مشکل بروکراسی اداری حل شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ادامه عنوان داشت: نبود یک جاده کمربندی در خوانسار هرسال موجب خسارت های جانی و مالی می شود و امیدوارم وزارت راه و شهرسازی به فوریت این موضوع را در دستور کار خود قرار دهد.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در خاتمه تأکید کرد: انتظار می رود با نظارت و پیگیری مجلس و تلاش و توجه دولت همه ظرفیت های گلپایگان و خوانسار عزیز در عرصه کشاورزی و صنعت شکوفا شود و انشاالله این دو شهرستان در همه عرصه ها به حق شایسته خود دست یابند.