راه یابی کارگردان لاهیجانی به فستیوال Wildlands آمریکا
راه یابی کارگردان لاهیجانی به فستیوال Wildlands آمریکا

پایگاه خبری زنگ خطر / فیلم کوتاه یک دقیقه و نوزده ثانیه ای “ری اکت” به نویسندگی و کارگردانی اکرم مهدوی در انجمن سینمای جوانان ایران – دفترلاهیجان آماده نمایش شد و اخیرا به فستیوال فیلم Wildlands آمریکا که در جنوب اوهایو برگزار می شود راه یافته است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر به نقل از  گیل فام ؛ فیلم کوتاه یک دقیقه و نوزده ثانیه ای “ری اکت” به نویسندگی و کارگردانی اکرم مهدوی در انجمن سینمای جوانان ایران – دفترلاهیجان  آماده نمایش شد و اخیرا به فستیوال فیلم Wildlands آمریکا که در جنوب اوهایو برگزار می شود راه یافته است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه( ری اکت  REACT)  آمده است : زمانی حیات مورچه ای توسط یک انسان در جهان هستی خاتمه پیدا می کند و پس از سالها،زمان پایان حیات آن انسان فرا می رسد…

از دیگر عواملی که در ساخت این فیلم کوتاه نقش داشتند: تصویربرداری و تدوین‌ :محمد حسین فلاحی؛ طراحی پوستر :  فرهاد راد ؛ باحضور : داوود برزو پور  و نوید برزو پور ؛ مجری طرح :انجمن سینمای جوان ایران دفتر لاهیجان

این بانوی هنرمند فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۴ آغاز کرده و بازی در سریالهای تلوزیونی پس ازباران،پریا، آواز مه،غروب بی پایان،نقطه صفر، هتل پاپلی ، گذر از رنجها و… را در کارنامه هنری خود دارد.

از دیگر فعالیت های مهدوی می توان به بازیگری ، نویسندگی و کارگردانی تئاتر و فیلم کوتاه و بازی در سریالهای شبکه باران اشاره کرد.

اکرم مهدوی  به تازگی  به عنوان دستیار و مشاور کارگردان فیلم کوتاه ” نوبت عاشقی”  ساخته طاهره کاظمی دوست  و بازی در فیلم کوتاه ” حلقه” ساخته مشترک نواب محمودی و طاهره کاظمی دوست  مشغول به فعالیت بوده است.

فیلم های شرکت کننده در فستیوال Wildlands آمریکا با موضوع طبیعت، فعالیت اجتماعی، ماجراجویی عمدی، حفاظت، سلامت، آب، انرژی، تغییرات آب و هوا، حیات وحش، عدالت زیست محیطی، غذا و کشاورزی می باشد.