روحانی در ماجرای بنزین به ریش مردم خندید
روحانی در ماجرای بنزین به ریش مردم خندید

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما دیدیم که مدیری « رئیس جمهوری» در موضوع بنزین ریشخند به مردم زد و کشور را به آشوب کشاند و مدیری «رئیسی جمهوری» خودش وارد پمپ بنزین شد و اجازه نداد تا فتنه بنزینی تبدیل به شعله های آتش شود.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در گفتگو با افکارنیوز، با اشاره به تفاوت مدیریت رئیس جمهور سابق و آیت الله رئیسی در ماجرای بنزین گفت: دوران مدیریت پشت میز نشینی دیگر به پایان رسیده این در حالی است که رئیس جمهور سابق به قدری پشت میز خود نشست که زخم بستر گرفت.

وی تاکید کرد: امروز مردم مدیریتی را می پسندند که در میدان حاضر باشد و مسائل را از نزدیک ببیند لذا نمی توان با مدیریت ریموتی کشور را اداره کرد.

این نماینده مجلس ادامه داد: متاسفانه تفاوت های روحانی و رئیسی در همین جاها است لذا یک مدیر ریموتی بود و یک مدیر، مدیری است که در میدان است.

سلیمی تصریح کرد: مدیر ریموتی براساس گزارش هاو دستوراتی که به وی می دهند، تصمیم می گیرد و به همین دلیل هم هست که تصمیمات این مدیر با واقعیات فاصله دارد اما مدیرِدر میدان ، از نزدیک مسائل را ملاحظه و تصمیماتی می گیرد که می تواند گره از مشکلات مردم باز کند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: مدیری که انقدر روی صندلی بنشیند که زخم بستر بگیرد با مدیری که از مناطق صعب العبور با چوب دستی و مثل عموم مردم حرکت کند خیلی تفاوت خواهد داشت.

وی تاکید کرد: مدیری که جمعه ها توچال برود و با اشراف قهوه بنوشد با مدیری که روز جمعه با فقرا بنشیند و بلند شود، فرق دارد. لذا اینها برخی از تفاوت های مدیریتی روحانی و رئیسی است که می توان آن را مدنظر داشت.

سلیمی با بیان اینکه مدیری که با افراد خاص حشر و نشر داشته باشد و همواره سفره پر و پیمانی داشته باشد با مدیری که سفره خالی مردم را دیده خیلی تفاوت دارد لذا اینهاست آن تفاوت ها که حتما باید گفته شود.

وی بیان داشت: مدیری که تحت تاثیر برخی از مشاوره های انطرف آب قرار گیرد با مدیری که از افراد دلسوز مشاوره می گیرد،  تفاوت زیادی دارد.

وی با اشاره به مدیریت بنزینی روحانی و رئیسی اظهارداشت:ما دیدیم که مدیری در موضوع بنزین ریشخند  به مردم زد و کشور را به آشوب کشاند و مدیری خودش وارد پمپ بنزین شد و اجازه نداد تا فتنه بنزینی تبدیل به شعله های آتش شود.