روسای ادارات به حضور در نماز جمعه اهتمام داشته باشند
روسای ادارات به حضور در نماز جمعه اهتمام داشته باشند

پایگاه خبری زنگ خطر / امام جمعه گلپایگان گفت: خانمها و آقایان در ادارات خود در احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش و کوشش داشته باشند و پوشش ها در شان کارمندان اداری باشد همچنین روسای ادارات از منشی آقا استفاده کنند، نسبت به سلامت مدیران خود تردیدی نداریم اما مسائل شرعی باید رعایت شود.

خبرنگار: فرشید اعظمی / به گزارش اختصاصی پایگاه خبری زنگ خطر حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی کرامتی امروز (۱۸ مرداد ۱۴۰۱)  در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: پوشش خبری در شهرستان خوب است و مجموعه های خبری خوبی در گلپایگان فعال است اما انعکاس اخبار در سطح استان ضعیف است و رفع این موضوع مطالبه به حق مردم است.خبرنگاران علم غیب ندارند لذا باید از جلسات مطلع شوند تا آنها را منعکس کنند. رسالت خبرنگاری انعکاس اخباری است که در جهت اعتلای شهرستان و رفع مشکلات باشد اما رسالت خبرنگاری نیز ایجاب میکند که کوتاهی های مسئولین را در اخبار با هدف تعالی و رشد منعکس کنند و ما نیز از این کار استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: مسئول هر اداره موظف است به حضور در نماز جمعه اهتمام داشته باشد. اگر شخص امام جمعه را هم نمی پسندید باید در نماز جمعه حضور داشته باشید در روایت ها داریم که هر کسی سه هفته متوالی به خاطر سستی در نماز جمعه شرکت نکند خداوند بر قلب او مُهر نفاق می زند. همه ادارت باید در حد امکان نماز جماعت را برگزار کنند و مکان برگزاری نماز نیز باید زیبنده و مناسب باشد.

امام جمعه گلپایگان گفت: خانمها و آقایان در ادارات خود در احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش و کوشش داشته باشند و پوشش ها در شان کارمندان اداری باشد همچنین روسای ادارات از منشی آقا استفاده کنند، نسبت به سلامت مدیران خود تردیدی نداریم اما مسائل شرعی باید رعایت شود.

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی با بیان اینکه برای ما اصل زندگی انسانی است افزود:  نمی توانیم به حیوانات آزار و اذیت برسانیم و حتی گفته شده نباید از حیوان گرسنه و تشنه بارکشی کرد، نباید آنها را با چوب زد و… اما این به این معنا نیست که در هر کوچه و خیابان تعدادی سگ باشد. در برخی از کشورها غذا دادن به سگ و گربه و جرم است. دانش آموزان، خانم، پیرمردها و … موقع تردد از سگ های ولگرد می ترسند. برخی از سگ های ولگرد  خلق و خوی گرگ را هم گرفتند؛ ضمن اینکه حق نداریم هیچ حیوانی را آزار دهیم اما نمی توانیم شهر را هم جولانگاه انها کنیم.