ساخت سالن ورزشی خیرساز در روستای سعیدآباد گلپایگان
ساخت سالن ورزشی خیرساز در روستای سعیدآباد گلپایگان

پایگاه خبری زنگ خطر / رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان گفت: در روستای سعید آباد فضای ورزشی نداریم تنها یک زمین  به متراژ ۵ هزار متر مربع داریم که زمین چمن مصنوعی به متراژ ۱۲۰۰ متر در آن ساخته شده است.

خبرنگار: فاطمه عبدلی / به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گلپایگان در جلسه مشترک شهرداران ، اعضای شورای شهر و معاون عمرانی استانداری اصفهان که در شبکه بهداشت و درمان گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: در روستای سعید آباد فضای ورزشی نداریم تنها یک زمین  به متراژ ۵ هزار متر مربع داریم که زمین چمن مصنوعی به متراژ ۱۲۰۰ متر در آن ساخته شده ، برای این مجموعه  بودجه ای جهت سیستم روشنایی و سرویس بهداشتی آن در نظر گرفته شده است. همچنین  دهیاری اعلام آمادگی کرد که یک سالن خیرساز را در این روستا بنا کند که در مرحله روند های اداری قرار دارد.

یوسف ابراهیمی افزود: قرار است در روستای رباط سرخ یک زمین چمن مصنوعی راه اندازی شود که دهیاری فراهم کردن زیر ساخت ها و پیمانکار خرید چمن را بر عهده گرفته اند اما بودجه ای که قرار بود توسط دهیاری تامین شود با مشکل مواجه شده لذا هنوز زیر ساخت آن مهیا نشده است که بتوانیم چمن آن را نصب کنیم.