سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید از ایجاد جنبش ترامپ سخن گفت
سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید از ایجاد جنبش ترامپ سخن گفت

پایگاه خبری زنگ خطر / کایلی مک انانی سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید گفت: دونالد ترامپ قرار نیست جایی برود و او هدایت یک جنبش را بر عهده دارد. 73 میلیون نفر در این کشور که در واقع میهن پرست هستند و به این رئیس جمهور بیشتر از هر رئیس جمهور فعلی در تاریخ آمریکا رأی دادند.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، کایلی مک انانی سخنگوی مطبوعاتی کاخ سفید در گفتگو با شبکه تلویزیونی فاکس نیوز گفت دونالد ترامپ قرار نیست جایی برود و او هدایت یک جنبش را بر عهده دارد.

مجری فاکس نیوز از سخنگوی کاخ سفید پرسید شما تحت فشار قرار دارید و ما می دانیم که همه می دانند طی چهار سال گذشته چه اتفاقاتی روی داده است.آن ها مانع از انتقال قدرت به رئیس جمهور شدند.آن ها حتی بر تأثیر او بر کشور و دستاوردهایش اختلال ایجاد کردند به نظر می رسد در ارتباط با این انتخابات مشکلاتی وجود دارد.می دانیم شواهدی کشف شده که این موضوع را نشان می دهد.آیا می توانید جزئیات بیشتری را در این باره در اختیار ما قرار دهید؟ این که مردم آمریکا باید چه چیزی را بدانند؟

مک انانی در پاسخ گفت: ۷۳ میلیون نفر در این کشور که در واقع میهن پرست هستند و به این رئیس جمهور بیشتر از هر رئیس جمهور فعلی در تاریخ آمریکا رأی دادند. باید صدای آن ها شنیده شود. باید به سوالات آن ها پاسخ داده شود. ما یک شاخه سوم از دولت را داریم که دستگاه قضایی نام دارد و دادگاه نام دارد و نظام اجرای عدالت نام دارد. اکنون رسانه هایی هستند که می گویند صدای این میهن پرستان نباید شنیده شود و باید پرونده در اینجا مختومه اعلام شود و این که هیچ کسی نمی تواند پرونده ای را در دادگاه مطرح کند.این اشتباه است و همین رسانه ها هستند که تئوری توطئه روسیه را مطرح کردند .آن ها دروغ هایی را علیه این رئیس جمهور مطرح کردند.اکنون این موضوع مضحک است.من مقاله هایی را خواندم که در آن نوشته شده بود و حتی قبل از آن که رئیس جمهور در ارتباط با رأی گیری پستی صحبت کند ، خود روزنامه واشنگتن پست بود که در ارتباط با رأی گیری پستی مطالبی را منتشر کرد.ای بی سی نیوز بود که گزارش هایی را در ارتباط با نقص های موجود در ارتباط با رأی گیری پستی مطرح کرد. بلافاصله پس از آن که رئیس جمهور ترامپ در ارتباط با این موضوع صحبت کرد دیگر این رسانه ها در ارتباط با این موضوع چیزی نگفتند. آن ها اعلام کردند رأی گیری پستی روندی کامل است و کسی دیگر سوالی را در این زمینه مطرح نکرد.اما ۷۳ میلیون نفر در این کشور وجود دارد که باید صدایشان شنیده شود.

مجری: این همان اصلی است که سبب مشروعیت بخشی به یک دولت می شود.ما باید به همه اقداماتی که آن ها انجام می دهند اعتماد کنیم.هیچ یک از ما نمی دانیم دستگاه قضایی می خواهد چه کاری انجام دهد. بیشتر شهروندان آمریکایی خواهان پویایی مرتبط با این قضاوت در دادگاه ها هستند. گاهی اوقات تصمیم های آن ها عادلانه نیستند.گاهی اوقات این تصمیم ها همان چیزی نیستند که ما می خواهیم باشد. اما او همان فردی است که برایم مهم نیست کجاست. دلم می خواهد او را در کاخ سفید ببینم اما او فردی نیست که بخواهد در زندگی خودش محو شود. قطع نظر از این که او در کجا حضور خواهد داشت. آیا این درست است؟

-مک انانی: دقیقا درست است. رئیس جمهور رئیس این جنبش است.مردم او را دوست دارند. من به همراه او به سراسر کشور سفر کردم چه به ویسکانسین ، مینه سوتا یا فلوریدا یا جورجیا. من با او به سراسر کشور رفتم. هزاران نفر در آنجا برای او تجمع می کردند. او یک جنبش سیاسی را ایجاد کرد که من هرگز در گذشته شاهدش نبوده ام. 

  • منبع خبر : خبرگزاري صدا و سيما