عزم و اراده جدی در شهرستان برای تبدیل دانشکده فنی مهندسی به دانشگاه وجود دارد
عزم و اراده جدی در شهرستان برای تبدیل دانشکده فنی مهندسی به دانشگاه وجود دارد

پایگاه خبری زنگ خطر / امام جمعه گلپایگان گفت : در اواخر دولت سابق یک اقدام شتابزده حال نمی دانم با چه انگیزه ای انجام شد و دانشکده فنی مهندسی به دانشگاه صنعتی اصفهان ملحق شد.

خبرنگار: فاطمه عبدلی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر  امام جمعه گلپایگان امروز ( ۱۵ تیر ۱۴۰۱)  در جلسه ای که با حضور معاون وزیر علوم پیرامون بررسی مشکلات واحد های دانشگاهی گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: عدالت آموزشی مسئله ای است که باید در سراسر کشور به دنبال آن باشیم. دانشکده ای با قدمت ۲۵ ساله،  توانمندی بالا ، رتبه های درخشان  ، تربیت نیروهای عالم و فرهیخته ، امکانات وسیع و گسترده واخذ مجوز تبدیل شدن به دانشگاه حکایت از این دارد که در عملکرد خود موفق بوده است و جز دانشگاه های خوب کشور است.

حجت الاسلام والمسلمین کرامتی تصریح کرد : در اواخر دولت سابق یک اقدام شتابزده حال نمی دانم با چه انگیزه ای انجام شد و دانشکده فنی مهندسی به دانشگاه صنعتی اصفهان ملحق شد؛  درحالیکه که دانشکده های متعددی در کشور است که از نظر سابقه امکانات و فاصله تا مرکز استانشان نسب به دانشکده فنی مهندسی گلپایگان در شرایط پایین تری قرار دارند  که الحاق آنها انجام نشده اما متاسفانه این دانشکده به اصفهان ملحق شد.

وی یاد آور شد: با توجه بعد مسافت و قدمت دانشگاه، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی  شامل حال این  مرکز در راستای الحاق نمی شود، با این اتفاق  انگیزه خیرین برای کمک به این دانشکده از بین رفته است. عزم و  اراده جدی در شهرستان برای تبدیل این دانشکده به دانشگاه وجود دارد و با توجه به ظرفیت ها مجوز این موضوع نیز  صادر شده حال زمانی در شهرستان کوتاهی شده ، انگیزه های سیاسی وجود داشته و اصفهان اجازه نداد به دانشگاه تبدیل شویم اما اکنون نیازمند همراهی وزارت علوم در راستای مستقل شدن این دانشکده و تبدیل ان به دانشگاه هستیم .