فرمانداران اتاق فکرهای متعدد تشکیل دهید و به مسائل فرهنگی و مشکلات مردم توجه کنید/ فرمانداران از جریان انقلاب حمایت کنند
فرمانداران اتاق فکرهای متعدد تشکیل دهید و به مسائل فرهنگی و مشکلات مردم توجه کنید/ فرمانداران از جریان انقلاب حمایت کنند

پایگاه خبری زنگ خطر / معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان خطاب به فرمانداران استان گفت: از فکر و اندیشه جوانان استفاده کنید و به جوانان میدان دهید تا کار کنند و ما مسؤولان عقل کل نیستیم . به فرمانداران، توصیه می‌کنم اتاق فکرهای متعدد تشکیل دهید و جریان انقلابی شهرستان در دوران فرمانداری شما باید به اوج شکوفایی و پویایی خود برسد.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان مبارکه از خدمات و فعالیت های اصغر هدایت، فرماندار سابق شهرستان قدردانی و با معرفی علیرضا حسینی به سمت سرپرست فرماندار مبارکه، از وی به عنوان فردی با تجربه، کاردان، جهادی، مردم‌دار و اخلاق‌مدار نام برد و برای او در تحقق موفق امور محوله آرزوی توفیق کرد.

محمدرضا جان‌نثاری در این مراسم تصریح کرد: خدمت به مردم سرلوحه کار در دولت مردمی و انقلابی سیزدهم است و ادامه داد: از فکر و اندیشه جوانان استفاده کنید و به جوانان میدان دهید تا کار کنند و ما مسؤولان عقل کل نیستیم . به فرمانداران، توصیه می‌کنم اتاق فکرهای متعدد تشکیل دهید و به مسائل فرهنگی توجه کنید و این دولت، دولت انقلابی است و جریان انقلابی شهرستان در دوران فرمانداری شما باید به اوج شکوفایی و پویایی خود برسد.

وی، اظهارداشت: در دولت مردمی یکی از دغدغه های مهم، انتخاب فرماندارانی است که بر اساس گفتمان کارآمد دولت محترم، بر انجام کار جهادی و خدمت صادقانه به مردم و کشور اصرار و استمرار داشته باشند و با هماهنگی و هم افزایی مسئولان شهرستان در پی رفع مشکلات و دغدغه های جاری جامعه باشند.

معاون سیاسی استاندار اصفهان، با تاکید بر جریان خدمت رسانی به مردم در شهرستان‌ها ابراز داشت:  در شرایط کنونی فقط گفتمان انقلابی می‌تواند، کشور را نجات دهد و گفتمان غرب‌گرایی نمی‌تواند منجی کشور باشد.

جان ‌نثاری، تصریح نمود: نگاه این دولت به مردم نگاه خادم و مخدومی است. ما مسؤولان مشکلات مردم را کوچک و بزرگ می‌کنیم‌ اما مشکلات مردم کوچک و بزرگ ندارد و باید همه مشکلات حل شود اگر کسی نمی‌تواند این‌گونه باشد از سمت خود استعفا دهد. مردمی باشید و مردمی بودن به این نیست که یک کار ساده انجام دهید بلکه باید با مردم مشورت کنید.