فرماندار آران و بیدگل: وضعیت پست توزیع برق شهرستان آران و بیدگل مطلوب نیست
فرماندار آران و بیدگل: وضعیت پست توزیع برق شهرستان آران و بیدگل مطلوب نیست

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر، علی اکبر رضایی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست بررسی تقویت شبکه انتقال و توزیع برق شهرستان آران و بیدگل که با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان، معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان اصفهان و جمعی از مسئولان و صنعتگران در فرمانداری تشکیل شد، گفت: وضعیت […]

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر، علی اکبر رضایی، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در نشست بررسی تقویت شبکه انتقال و توزیع برق شهرستان آران و بیدگل که با حضور مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان، معاون بهره‌برداری شرکت توزیع برق استان اصفهان و جمعی از مسئولان و صنعتگران در فرمانداری تشکیل شد، گفت: وضعیت پست فوق توزیع برق شهرستان آران و بیدگل مطلوب نیست.

وی به توسعه شتاب‌زای مناطق صنعتی در شهرستان آران و بیدگل و نیاز این صنایع به برق اشاره کرد گفت: باید تمهیداتی اتخاذ شود تا با تأمین زیرساختها، تولیدگران بخش صنعت و کشاورزی با آرامش خاطر بیشتری در امر تولید و اشتغال گام بردارند.

دکتر رضایی، با بیان اینکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی و تأکیدات معظم‌له، حمایت از تولید و اشتغال، تنها راه نجات کشور در شرایط فعلی اقتصادی است، افزود: علیرغم برخی حمایت‌ها از تولیدکنندگان و صنعتگران شهرستان آران و بیدگل، تقویّت زیرساخت‌هایی نظیر تأمین انرژی صنایع ضروری است.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این نشست، تسریع در راه‌اندازی پست ۶۳ کیلوولت برق ویگل آران و بیدگل را خواستار شد و گفت: صنعتگران زیادی در این شهرستان نیاز به زیرساخت‌های توسعه دارند.

مهندس رسول موسی‌رضایی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان نیز در ادامه این نشست به رشد و توسعه سرمایه‌گذاری صنعتگران شهرستان آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: همزمان با رشد و توسعه اقتصادی این شهرستان، منابع زیرساختی دولت به دلیل مشکلاتی که وجود داشته، رشد نکرده است.

وی به انعقاد تفاهم نامه همکاری ساخت پست ۶۳ کیلو ولت ویگل آران و بیدگل طی سالهای گذشته پرداخت و خاطرنشان کرد: ما متعهد به انجام تعهدات خود هستیم.

 

مدیرعامل محترم شرکت برق منطقه‌ای استان اصفهان بیان داشت: به منظور تأمین برق مطمئن و پایدار مشترکین مناطق صنعتی آران و بیدگل، حداکثرتا پایان سال ۱۴۰۱ پست موقت برق ویگل به همراه پست سیار در آران و بیدگل راه‌اندازی می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد تا پایان سال ۱۴۰۲ پست دائم ۶۳ کیلو ولت ویگل در آران و بیدگل به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتنی است شهرستان آران و بیدگل دارای ۴ منطقه صنعتی سلیمان صباحی، هلال، انصار نوش آباد، مالک اشتر علی آباد مرکزی و یک شهرک صنعتی موسوم به شهرک صنعتی آران و بیدگل است که بالغ بر ۸۰۰ واحد صنعتی دراین نواحی صنعتی فعالیت می کنند.