فرماندار گلپایگان: شرکت پتروشیمی گلپایگان یک شرکت سبز است
فرماندار گلپایگان: شرکت پتروشیمی گلپایگان یک شرکت سبز است

پایگاه خبری زنگ خطر / فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: شرکت پتروشیمی قائد بصیر با فعالیت های مدیرعامل فعلی شرکت، یکی از درخشان ترین زمان های خود را پشت سر می گذارد. حجم تولیدات این شرکت در سال جاری نسبت به چند سال قبل رشد قابل توجهی داشته است  و این همان شعار ما میتوانیم است.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، محمدرضا عسگریان در آیین بهره برداری از یک طرح محیط زیستی در شرکت پتروشیمی قائد بصیر گلپایگان اظهار کرد:: به عنوان یک ایرانی و خدمتگذار مردم گلپایگان در دولت سیزدهم افتخار میکنم که چنین پروژه هایی در گلپایگان به بهره برداری می رسد. بر اساس گرید های محیط زیست،  شرکت پتروشیمی گلپایگان به عنوان یک شرکت سبز شناخته شده است.  این مجموعه  روز به روز  در حال پیشرفت است و تمام تلاشمان را به کار میگیریم تا توسعه مجموعه را بیشتر کنیم.

وی افزود: شرکت پتروشیمی قائد بصیر با فعالیت های مدیرعامل فعلی شرکت، یکی از درخشان ترین زمان های خود را پشت سر می گذارد. حجم تولیدات این شرکت در سال جاری نسبت به چند سال قبل رشد قابل توجهی داشته است  و این همان شعار ما میتوانیم است که در شرایطی که سخت ترین تحریم ها اعمال شده با دستان توانمند خود دارند تلاش میکنند تا روز به روز بر عزت  میهن بی افزایند و امیدواریم شاهد پیشرفت هایی از این قبیل در مجموعه های مختلف باشیم.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: شاید مردم شهرستان از دستاورد ها و اقداماتی که در این مجموعه اتفاق می افتد اطلاع نداشته باشد لذا اگر در حوزه اطلاع رسانی اقدامات بیشتری انجام شود و مردم بداننند در این شرکت اتفاقات خوبی رخ داده است  در ایجاد روحیه امید بخشی موثر خواهد بود و میتوانم در نقطه مقابل دشمن که نا امیدی ایجاد می کند قرار بگیریم.