فرماندار گلپایگان: نباید خدمات نظام را فراموش کنیم
فرماندار گلپایگان: نباید خدمات نظام را فراموش کنیم

پایگاه خبری زنگ خطر / فرماندار شهرستان گلپایگان در کارگروه بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: فراموش نمی کنیم بعد از انقلاب بسیج سازندگی چه اقدامات موثری در سطح کشور انجام داد. در این مجموعه فعالیت ها همواره جهادی بوده و جاده هایی ساخته شده که اکنون با میلیاردها تومان پول هم نمی توان آنها را ساخت چرا که جهادی کار می کردند.

خبرنگار : فاطمه عبدلی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، فرماندار شهرستان گلپایگان در کارگروه بسیج سازندگی خاطر نشان کرد: فراموش نمی کنیم بعد از انقلاب بسیج سازندگی چه اقدامات موثری در سطح کشور انجام داد. در این مجموعه فعالیت ها همواره جهادی بوده و جاده هایی ساخته شده که اکنون با میلیاردها تومان پول هم نمی توان آنها را ساخت چرا که جهادی کار می کردند ، پول برای آنها مهم نبود و تفکر بسیجی حاکم بود و اکنون هم قضاوت های خوبی از بسیج سازندگی در بین افکار عمومی وجود دارد.

محمدرضا عسگریان اضافه کرد: ما در موضوعات و مباحث نباید خدمات نظام را فراموش کنیم و باید اقدامات را  بازگو کنیم ، چیزی که دشمن دنبال میکند این است که یک جامعه سیاه را معرفی کند و بگوید این نظام هیچ دستاوردی نداشته و قبل از انقلاب را به عنوان یک مدینه فاضله ای تعریف کند و حکومت شاهنشاهی را به عنوان یک افراد اسوه معرفی کند در صورتیکه واقعیت اینطور نیست.

وی با بیان اینکه قضاوت منصفانه ای داشته باشیم ، یادآورشد:  نظام در حوزه های زیربنایی خوب کارکرده ؛ اکنون در روستاها آب و برق و گاز وجود دارد و اهالی آن به دنبال افزایش سرعت اینترنت هستند البته حق مردم بیشتر از این هاست و هر چقدر کار کنیم در برابر خون جوانانی که برای این نظام ریخته شده است کم است.

فرماندار شهرستان گلپایگان تصریح کرد:  با توجه به سیاست های دولت جدید باید از ظرفیت هایی همچون بسیج سازندگی که در دولت گذشته از آن استفاده خوبی نمی شده است بهره مند شویم اما نباید عادت بد ایجاد کرد لذا برخی از کارها باید توسط مردم و شوراها انجام شود تا قدر آن را بدانند و به خوبی مراقبت کنند. بسیج سازندگی در سطح کشور اقدامات خوبی انجام می دهد مخصوصا در حوزه آبرسانی که باید تلاش کنیم اعتبارات این حوزه را برای شهرستان جذب کنیم.