فعالیت‌های دانش‌بنیان و توسعه گردشگری دو محور اصلی در سند آمایشی و مطالعات راهبردی استان اصفهان
فعالیت‌های دانش‌بنیان و توسعه گردشگری دو محور اصلی در سند آمایشی و مطالعات راهبردی استان اصفهان

پایگاه خبری زنگ خطر/ استاندار اصفهان گفت: در سند آمایشی و مطالعات راهبردی استان دو محور اصلی برای پیشرفت، آبادانی و توسعه استان در نظر گرفته شده که شامل فعالیت‌های دانش‌بنیان و توسعه گردشگری است.

سیدرضا مرتضوی در شورای اداری استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» افزود: در سند آمایشی و مطالعات راهبردی استان دو محور اصلی برای پیشرفت، آبادانی و توسعه استان در نظر گرفته شده که شامل فعالیت‌های دانش‌بنیان و توسعه گردشگری است.

وی گفت: بطور قطع امسال با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و هدفی که در این زمینه مشخص شده، برای توسعه استان تلاش خواهیم کرد.

استاندار اصفهان ادامه داد: باید سعی کنیم همراه با مجموعه دستگاه های اداری استان در جهت تحقق شعار سال رو به جلو گام برداریم.

وی خاطرنشان کرد: اصفهان با وجود پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه، یکی از استان‌هایی است که بستر مناسبی برای فعالیت‌های اقتصادی در حوزه دانش‌بنیان دارد که می‌تواند موجب پیشرفت روزافزون آن شود.
مرتضوی افزود: در حوزه اقتصادی کسی نمی‌تواند ما را تحریم کند زیرا با اقتصاد مقاومتی بر بسیاری مشکلات پیروز شده ایم.

وی تاکید کرد: با حضور موثرتر در این حوزه می توانیم خیلی از معادلات دشمن را برهم بزنیم.

استاندار اصفهان افزود: فراهم کردن زمینه رشد شرکت های دانش بنیان، کاهش وابستگی ها، فراهم کردن پیوست های فناوری و دنبال کردن ارتقاء تکنولوژی از مهمترین برنامه های استان است که به صورت جدی و ویژه در جهت تحقق شعار سال دنبال می شود.