قانون رتبه بندی فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان سریعتر انجام شود / معلمان پیش دبستانی و نهضتی های جامانده تعیین تکلیف شوند
قانون رتبه بندی فرهنگیان و همسان سازی حقوق بازنشستگان سریعتر انجام شود / معلمان پیش دبستانی و نهضتی های جامانده تعیین تکلیف شوند

زنگ خطر / نماینده مردم ایذه و باغملک خواستار اجرای قانون رتبه‌بندی فرهنگیان و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان و تعیین تکلیف معلمان پیش دبستانی و نهضتی های جامانده شد.

به گزارش زنگ خطر، عبداله ایزدپناه در نشست علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور گفت: کسانی که تریبون در اختیار دارند مراقب باشند موجب تضعیف ارکان نظام نشوند و سبب بی اعتمادی مردم به نظام نگردند.

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس افزود: امام راحل فرمودند مجلس در رأس امور است و محدود کردن مجلس در قانونگذاری کار شایسته‌ای نیست. همچنین حذف مجوز واردات خودرو از قانون بودجه ۱۴۰۱ سوال برانگیز است و رئیس کمیسیون تلفیق باید در این باره شفاف سازی کند.

وی تاکید کرد: در حوزه راه‌ها و جاده‌ها وضعیت بسیار بحرانی است، تلفات جانی و مالی که در تصادفات جاده متحمل می‌شویم یک واقعیت است که در دو دهه گذشته توسعه‌ کمی در این بخش‌ها بوده است.

این نماینده مجلس درباره نرخ بیکاری در کشور گفت: از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت و سایر وزراتخانه ها و نهادها از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عاجزانه می‌خواهم دست به کار شوید فشار بیکاری و فقر را از دوش ۴۰۰ هزار جمعیت حوزه انتخابیه بردارید. گرچه تاکنون تلاش های زیادی شده است.

نماینده مردم ایذه تاکید کرد: قانون رتبه بندی فرهنگیان، همسان سازی حقوق بازنشستگان با عنایت به قانون بودجه ۱۴۰۱ سریعتر انجام شود خواهران و برادران پیش دبستانی و نهضتی های جامانده تعیین تکلیف شوند.

عضو کمیسیوت کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خاطرنشان کرد: گرد و غبارها و ریزگردها با هر منشأ برون مرزی یا درون مرزی مردم خوزستان را به ستوه آورده که باید چاره اندیشی شود و باید سلامتی مردم در اولویت کار مسئولین دولتی باشد.

  • منبع خبر : ایرنا