ماجرا های غافلگیر کننده در سریال  بچه مهندس
ماجرا های غافلگیر کننده در سریال  بچه مهندس

  نویسنده سریال بچه مهندس که این شب ها به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه دو سیما در حال پخش است گفت:  گمان می کردیم فصل 3 فصل آخر باشد و اصلا پیش بینی نمی کردیم وارد فصل 4 شویم اما استقبال مخاطبین مسئولیت ساخت فصل چهارم را برای ما ایجاد کرد

حسن وارسته در گفت و گوی اختصاصی با فاطمه عبدلی سردبیر پایگاه خبری زنگ خطر اظهار کرد: شکار پهپاد آمریکایی را در قسمت اول فصل ۴ سریال بچه مهندس که این شب ها به مناسبت ماه مبارک رمضان از شبکه ۲ سیما در حال  پخش است را در تداوم انتهای فصل سوم،  در سریال شاهد بودیم اما آهسته آهسته به سمت معرفی شخصیت ها و مسائل عاشقانه حرکت کردیم که شیب عاشقانه از قسمت سوم آغاز شد.در چند قسمتی که از پخش این سریال گذشته ماجرای عاشقانه جواد جوادی و تهدیدی که مخاطب نمیداند از کدام سمت می باشد به تصویر کشیده شده است.

وی در رابطه با بازیگر شخصیت ” جواد جوادی ” ادامه داد: بازی روزبه حصاری و محمدرضا رهبری هر کدام طعم خاص خود را دارد؛ جواد جوادی مولفه هایی دارد که هر بازیگری  در این نقش قرار می گیرد باید رعایت کند و انصافا تا اینجای سریال بچه مهندس، بازخورد بدی نداشتیم. گاها شاهد نظرات برخی از طرفداران روزبه حصاری در فضای مجازی هستیم که به آنها احترام می گذاریم. هنوز وارد چالش اصلی جواد جوادی نشدیم که بخواهیم اوج بازیگری محمدرضا رهبری را در این  نقش ببینیم.

نویسنده سریال بچه مهندس  گفت: گمان می کردیم فصل ۳ فصل آخر باشد و اصلا پیش بینی نمی کردیم وارد فصل ۴ شویم اما استقبال مخاطبین مسئولیت ساخت فصل چهارم را برای ما ایجاد کرد به همین دلیل اکنون نیز نمی توان گفت فصل پنجم این سریال ساخته می شود یا نه چرا که همه چیز به استقبال مخاطبین بستگی دارد البته قصه جواد جوادی اینقدر پتانسیل دارد که بتوان آن را بر اساس ماجرای های سیاسی، اجتماعی و عاشقانه روز جلو برد.

نویسنده سریال های پایتخت، علی البدل، دیوار به دیوار، دودکش و… خاطر نشان کرد: به بیننده ها توصیه می کنم در این روزها کمی تحمل داشته باشند ، سعی کردم با صبوری و طمانینه کار را به جلو ببرم و به ماجرای های غافلگیر کننده و پیچ داستان خواهیم رسید.

وارسته در رابطه با فیلمنامه نویسان کشور  اضافه کرد: معتقدم فیلمنامه نویس های خوبی در کشور داریم اما گاها به دلیل عدم تشکیل تیم همگون سبب می شود فیلم یا سریالی به خوبی دیده نشود. فیلمسازی یک کار گروهی است، گاها شاهد بودم که فیلمنامه های خوب دست کارگردان و تیمی قرار گرفته که نتیجه کار سبب شد این تصور ایجاد شود که فیلمنامه خوب نبوده است. 

وی یادآورشد: در مرحله فیلمسازی آنچه که به نگارش درآمده باید خوب به تصویر کشیده شود لذا کیفیت تولید، بازیگران، کارگردان و … تاثیر گذار است خوشبختانه عمدتا با گروه های همنوا کار کردم اما یکی دوتا خاطره تلخ هم دارم برای مثال یک فیلمنامه طنزی داشتم که می توان گفت یک سر و گردن از سایر کارهای طنزم  بالاتر بود اما به دلیل هدایت اشتباه کارگردان و… کار دیده نشد.