مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا با حضور کارکنان شرکت پتروشیمی مارون در دهه اول محرم برگزار شد
مراسم روح بخش و پرفیض زیارت عاشورا با حضور کارکنان شرکت پتروشیمی مارون در دهه اول محرم برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر به نقل از  تجهیز نیوز به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) این روز ها مسجد ثامن الحجج شرکت پتروشیمی مارون میزبان دوستداران اهل بیت (ع) بوده تا با زمزمه دعای پرفیض زیارت عاشورا ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز نمایند. […]

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر به نقل از  تجهیز نیوز به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) این روز ها مسجد ثامن الحجج شرکت پتروشیمی مارون میزبان دوستداران اهل بیت (ع) بوده تا با زمزمه دعای پرفیض زیارت عاشورا ارادتشان را به خاندان عصمت و طهارت (ع) ابراز نمایند.

در این مراسم که هر روز در مسجد ثامن الحجج شرکت پتروشیمی مارون با حضور مدیران ، کارکنان و عاشقان سید و سالارشهیدان حسین ابن علی(ع) برگزار می گردد ، پس از قرائت زیارت عاشورا، نوحه خوانی ، سینه زنی ارادتمندان حریم قدسی اش در فضایی معنوی حاجات خود را از درگاه حضرت باری مرتبت خواستار شدند .

در این مراسم سخنرانان به تبیین شرایط سیاسی, اجتماعی و اقتصادی جهان اسلام در آستانه بروز حادث عظیم عاشورا و چگونگی شکل گیری انحراف در دستگاه حکومت اسلامی که منجر به شهادت اهل بیت پیامبر در صحرای کربلا شد، پرداختند.