مشکل اسناد کشاورزی را یک‌بار برای همیشه حل می‌کنیم
مشکل اسناد کشاورزی را یک‌بار برای همیشه حل می‌کنیم

پایگاه خبری زنگ خطر / وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه بحث مدیریت آب در کشاورزی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است گفت: مشکل اسناد کشاورزی را یک‌بار برای همیشه حل می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، سیدجواد ساداتی نژاد در نشست تخصصی فعالین بخش کشاورزی استان یزد با وزیر جهادکشاورزی اظهار داشت: اتحادیه مرغداران بیایند زنجیره مرغ و تنظیم بازار را خودشان به عهده بگیرند، ما در حال گذر از خرید تضمینی به قیمت تضمینی هستیم.

وی با بیان اینکه تولید قراردادی یک مدل تامین مالی است تصریح کرد: تمام تولید کنندگان صنایع تبدیلی و صنایع فرآوری در حوزه تولید قراردادی(کشاورزی قراردادی)  می‌خواهیم در این حوزه ورود کنند.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه ما باید مشکل اسناد کشاورزی را برای یک‌بار و همیشه حل کنیم، گفت: از کشاورزان می‌خواهم در اخذ اسناد کشاورزی کمک کنند و با این عمل به بخش کشاورزی هویت دهند.

ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه بحث آب در کشاورزی و مدیریت آن از اهمیت فوق العاده زیادی برخوردار است افزود: در زمینه موضوع آب در گام اول باید الگوی کشت اجرا شود.

وی خاطرنشان کرد: در این زمینه ابتدا باید بهره‌وری آب و قیمت  تضمینی و تولید قراردادی عملیاتی شود و در گام بعدی کشاورزان عزیز خودشان از تعدیل آب بخش کشاورزی استقبال می‌کنند.