منتخبین تمام تلاش خود را بر خدمت به مردم روستا به کار ببندند
منتخبین تمام تلاش خود را بر خدمت به مردم روستا به کار ببندند

بخشدار شهرستان گلپایگان گفت: در این دوره نسبت به دوره گذشته  ، برای متصدیان برگزاری انتخابات در روستاها از تعداد افراد بومی بیشتری استفاده شد همچنین شکایت و اعتراض جدی نسبت به انتخابات در روستاها واصل نشده است.

به گزارش زنگ خطر مهدی سرلک در جمع خبرنگاران  اظهار کرد: از تمام کسانی که در برگزاری انتخابات نقش داشتند تشکر می کنم همچنین از اصحاب رسانه که از چندین ماه گذشته تاکنون در این راه تلاش کردند قدردانی می کنم. علی رغم تبلیغات منفی از سوی دشمنان و مشکلات اقتصادی موجود ، مردم حضور خوبی پای صندوق های رای داشتند. در این دوره در روستاهای شهرستان گلپایگان ۲۵۰ نفر برای کاندیداتوری انتخابات شوراها ثبت نام کردند که رشد ۱۲ درصدی نسبت به دوره قبل را با خود به همراه داشت؛ از مجموع ثبت نام کنندگان بیش از ۹۵ درصد تایید صلاحیت شدند.
 
وی ادامه داد: از مجموع ۴۰ روستای شهرستان که از شرایط داشتن شورای روستایی برخوردار بودند، در ۳۹ روستا شورا شکل گرفت و تنها در  روستای کلوچان به دلیل به حدنصاب نرسیدن داوطلبین ،  انتخابات برگزار نشد. در ۳۹ روستای مذکور ، ۲ روستا ( رباط سرخ  و سعید آباد) دارای جمعیتی بالغ بر هزار و ۵۰۰ نفر است که تعداد اعضای شورای آن ۵ نفر و در مابقی روستا ها ۳ نفر عضو اصلی شورای روستا شدند.
 
بخشدار شهرستان گلپایگان گفت: در این دوره نسبت به دوره گذشته  ، برای متصدیان برگزاری انتخابات در روستاها از تعداد افراد بومی بیشتری استفاده شد همچنین شکایت و اعتراض جدی نسبت به انتخابات در روستاها واصل نشده است.
 
سرلک با بیان اینکه منتخبین تمام تلاش خود را بر خدمت به مردم روستا به کار ببندند یادآورشد:  در روستای شیدآباد منتخبین سوم و چهارم رای مساوی کسب کردند و براساس قانون در این شرایط به ترتیب شرط ایثارگری، مدرک تحصیلی و نهایتا  قرعه کشی تکلیف ترتیب نفرات را مشخص می کند؛ این دونفر در شروط اول و دوم مساوی بودند بنابراین باید بین آنها قرعه کشی انجام می شد اما چون پدر و فرزند بودند به خواست خودشان پدر به عنوان نفر سوم و فرزند به عنوان علل بدل منصوب خواهند شد.