موفقیت های نظام جمهوری اسلامی باید تبیین و بیان شود
موفقیت های نظام جمهوری اسلامی باید تبیین و بیان شود

پایگاه خبری زنگ خطر/ امام جمعه گلپایگان گفت: امروز دشمنان با عزمی راسخ تر در جبهه کفر ایستادند گرچه موفق نخواهند شد اما منفعت آنها در این است که مقابل  مسئولین و مردمی که در عرصه های مختلف اقتصاد فرهنگ سیاست ، علم و دانش و... پرچمدار هستند، بایستند.

خبرنگار: وحید اعظمی/ به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی کرامتی  صبح امروز در صبحگاه مشترک که به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و روز ملی ایثار و مقاومت در محل گلزار شهدای گلپایگان برگزار شد اظهار کرد:یکی از مهم ترین عوامل پیروزی مسلمانان مخصوصا در صدر اسلام اعتقاد و باور راسخ آنها به خداوند و حضرت محمد(ص) بوده است. ایمان نقش اساسی در پیروزی جبهه اسلام بر کفر داشته است مسلمانان و پیامبر(ص) در آغاز ظهور اسلام شرایط خوبی نداشتند وانواع دسیسه ها برای به زیر کشاندن جبهه اسلام  وجود داشت. مومنان از کمترین امکانات و تجهیزات برخوردار بودند اما آنچه ک باعث شد بر مشکلات فائق بیایند ایمان به خدا و ارزش های متعالی بود که با فطرت انسان ها عجین شده است که پیامبر آنها را متذکر شد.

وی خاطر نشان کرد:  اعتقاد به تنهایی کافی نیست، اینکه اسلام و پیامبر را قبول داریم و حافظ نظام هستیم تنها در دل کفایت نمیکند بلکه آنها را باید به زبان بیاوریم و از بیان آنها خجالت نکشیم. آنچه که در دل دارید را به زبان بیاوریم که این اقدام خود اعتلای دین و ایمان است و نقش بسیار مهمی در رسیدن به اهداف الهی دارد.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: موفقیت های نظام که سبب شده امروز جمهوری اسلامی در راس قرار گیرد باید تبیین و بیان شود چرا که در بیان آن ها تاثیراتی وجود دارد.یکی از مهم ترین و کلیدی ترین عناصر در پیروزی برابر دشمن استقامت است. در جنگ های سخت و جبهه های نظامی‌ تحمل رنج ها ، سختی ها و مشکلات واقعا طاقت فرسا است اما تحمل آنها از راز های موفقیت هر جبهه ای است. امروز دشمنان با عزمی راسخ تر در جبهه کفر ایستادند گرچه موفق نخواهند شد اما منفعت آنها در این است که مقابل  مسئولین و مردمی که در عرصه های مختلف اقتصاد فرهنگ سیاست ، علم و دانش و… پرچمدار هستند، بایستند.