نماینده نطنز: نمایندگان مجلس اجازه بی‌عدالتی به افراد منفعت‌طلب را نمی‌دهند
نماینده نطنز: نمایندگان مجلس اجازه بی‌عدالتی به افراد منفعت‌طلب را نمی‌دهند

پایگاه خبری زنگ خطر / نماینده مردم نطنز، بادرود و قمصر در مجلس با بیان اینکه هیچ‌گونه سهل انگاری مسئولان قابل توجیه نیست، گفت: نمایندگان مجلس اجازه بی‌عدالتی به افراد منفعت طلب را نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر ، رحمت‌الله فیروزی پور در گفت‌و‌گویی ، با بیان اینکه مسئولان باید همواره در خدمت مردم باشند و از هیچ تلاشی دریغ نکنند، اظهار داشت: هر مدیری که نمی‌تواند در خدمت مردم باشد و به مشکلات و مسائل مردم رسیدگی کند پست و مسئولیت خویش را رها کند.

وی با بیان اینکه در صورت محرز شدن کم کاری با مدیران مربوطه برخورد خواهد شد، افزود: لازم است تا به همه مدیران و مسئولان ادارات اطلاع داده شود که باید خادم مردم باشند و هرگونه کم‌کاری و سهل‌انگاری با توجه به شرایط ویژه کشور قابل توجیه نیست.

نماینده نطنز و بادرود و قمصر افزود: لازمه پیشرفت و پیشبرد اهداف شهرستان در این اوضاع سخت اقتصادی همدلی و همکاری مردم جهت رفع مشکلات است و بر همین اساس مدیران و مسئولان نظام باید خدمت‌گزار مردم باشند و در گره‌گشایی از مشکلات مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی با تاکید بر حفظ و تقویت سلامت دستگاه اجرایی تبیین کرد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی در کل کشور به ویژه در شهرستان نطنز باید تنها هدف و اولویتشان گره‌گشایی از کار مردم و رفع مشکلات آنان باشد و دغدغه‌ای به‌جز خدمت به مردم نداشته باشند.

فیروزی‌پور ضمن تاکید بر خدمت صادقانه و مدیریت جهادی مسئولان گفت: تا زمانی که مدیران در راه خدمت صادقانه به مردم قدم بردارند و روابط را جایگزین ضوابط نکنند مورد حمایت قرار می‌گیرند و در غیر این صورت باید نگران جایگاه مدیریتی خویش باشند.

وی تاکید کرد: یکی از وظایف نمایندگان مجلس نظارت بر قانون است و در این راستا بر عملکرد سیستم اداری و مدیریتی با استفاده از ابزارهایی که  قانون در اختیار نمایندگان قرارداده است اقدام کرده و اجازه بی‌عدالتی و بی‌قانونی را به افراد منفعت‌طلب نخواهند داد.

نماینده نطنز و بادرود و قمصر ضمن تاکید بر ارتقاء کیفیت عملکرد مجلس شورای اسلامی در دوره یازدهم ابراز داشت: افزایش انتظارات مردم و مطالبات بحق آن‌ها برای ارتقای عملکرد مجلس در دوره جدید از جمله عوامل تعیین‌کننده خط‌مشی مجلس یازدهم است .

  • منبع خبر : تسنیم