نیازمند نگاه ویژه استان به گلپایگان هستیم
نیازمند نگاه ویژه استان به گلپایگان هستیم

پایگاه خبری زنگ خطر / فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: امور زمین مانده در شهرستان را دنبال می کنیم .اب آشامیدنی سال گذشته وضعیت خوبی نداشت و و تمام تلاشمان این است که با پیگیری های لازم دیگر شاهد طعم بد  و بو در اب شهرستان نباشیم. 

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر محمدرضا عسگریان در جلسه شورای اداری که امروز برگزار شد اظهار کرد:  در طی یک سال گذشته دولت فعلی نهایت تلاش خود را به کار بسته و با توجه به شرایط نامطلوب کرونا ، خزانه خالی و بدهی های موجود که دولت دست در گریبان آن بود انصافا بعد از گذشت یکسال از عمر دولت، به توقیفات خوبی دست پیدا کرده و در موضوع ارز ترجیحی با اتخاذ سیاست شجاعانه وارد میدان شد.

وی ادامه داد: امور زمین مانده در شهرستان را دنبال می کنیم .اب آشامیدنی سال گذشته وضعیت خوبی نداشت و و تمام تلاشمان این است که با پیگیری های لازم دیگر شاهد طعم بد  و بو در اب شهرستان نباشیم. سفر ریاست جمهوری به استان برکات زیادی را به همراه داشت
با توجه به امیدی که مردم به دولت فعلی دارند انتظاراتشان بیشتر شده است و این کار ما را سخت تر می کند بنابراین نیازمند نگاه ویژه استان به شهرستان گلپایگان و افزایش حوزه اختیارات ادارات  هستیم تا مردم تردد کمتری به اصفهان داشته باشد.

فرماندار شهرستان گلپایگان گفت: پروژه های هفته دولت در گلپایگان با اعتباری بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان امروز به بهره برداری می رسد . بخشی از این اعتبار توسط دولتی و بخش دیگر توسط بخش خصوصی تامین شده است.

همچنین در ادامه فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: خود حفاظتی شامل تمام نهاد ها ، سازمان ها و حتی فروشگاه های خصوصی و… می شود. تمام ما در برقراری امنیت سهیم هستیم متاسفانه  در اذهان امنیت بر عهده سپاه، بسیج و نیروی انتظامی است. ادارات تا سال گذشته در برقراری امنیت در اداره خود نقشی نداشتند اما سال گذشته سه مرحله برنامه برای خود حفاظتی ادارات برگزار شد.

سرهنگ سید عباس میرکریمی یادآورشد : فرهنگ خود حفاظتی باید در ادارات نهادینه شود. مسئول هر اداره، مسئول برقراری امنیت و  امر به معروف و نهی از منکر در اداره خود است.
همانطور که برای پاسخگویی به مردم سیستمی را آماده کرده اید باید از تمام ظرفیت ها نیز در خود حفاظتی  استفاده کنید . بخشی نگری هم در این زمینه وجود ندارد و تمام ادارت باید خود مراقبتی را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

فرمانده سپاه شهرستان گلپایگان گفت: در راستای خود حفاظتی ادارات ، سال گذشته سه مرحله برنامه اجرا کردیم  و براساس آنچه که از استان ابلاغ شده به ادارات ارسال شد ، بخری ادارات پاسخ دادند برخی هم هنوز پاسخی ندادند که در زمینه خودمراقبتی چه طرحی دارند، در اجرای این طرح برخی از ادارت اهتمام لازم را نداشتند. ۹ و ۱۰ شهریور ماه طرح خود حفاظتی ادارات در شهرستان  اجرا می شود.