وابسته به صندلی مدیرکلی نیستم!
وابسته به صندلی مدیرکلی نیستم!

زنگ خطر / مدیرکل ورزش و جونان مازندران با توجه به شایعات اخیر در مورد تغییر مدیریت این نهاد گفت: به صندلی مدیرکلی وابسته نیستم، درخواست نداشتن تمایل ادامه کار خود را به مسئولان ذی ربط در وزارت ورزش و جوانان اعلام کرده و منتظر تصمیم نهایی این وزارتخانه هستم.

به گزارش پایگاه خبری زنگ خطر / مدتی است در فضای مجازی زمزمه های تغییر مدیرکل ورزش و جونان مازندران و جایگزینی مدیر فعلی با شخصی معروف به گوش می رسد اما هنوز رسما چیزی مبنی بر انتصاب مدیرکل جدید ورزش و جونان مازندران ابلاغ نشده به همین سبب حبیب حسین زادگان مدیرکل فعلی ورزش و جوانان به این فضا واکنش نشان داده است.

حبیب حسین زادگان در گفت و گوی با ایسنا، با عنوان اینکه به  صندلی مدیرکلی دستگاه ورزش و جوانان استان مازندران  وابسته نیستم، خاطرنشان کرد: درخواست عدم تمایل خود را به مسئولان ذی ربط در وزارت ورزش و جوانان  اعلام نمودم و منتظر  تصمیم نهایی این و وزارت خانه  هستم.

وی  با بیان اینکه همواره خود را سرباز نظام و مقام معظم رهبری می دانم، تصریح کرد: در ۶ سال اخیر  سعی کردم بدون دخیل نمودن  مسائل سیاسی ، جناحی و ناسیونالیستی ضمن پرهیز از ورود به حواشی  با حفظ ثبات و آرامش خدمتگذار کوچکی برای جامعه  ورزش  و جوانان سازمان های مردم نهاد پیشکسوتان باشم .

مدیرکل ورزش و جونان مازندران خاطرنشان کرد:جوانگرایی در دستگاه  ورزش و جوانان استان مازندران از جمله برنامه های مهمی بوده است که براساس منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر گام دوم انقلاب در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد .

وی با بیان اینکه تحقق یافتن آرزوی چندین ساله مردم استان مازندران در راهیابی به لیگ برتر فوتبال توسط باشگاه قدیمی و ریشه دار نساجی قائمشهر و حضور تیم های مختلف ورزشی در لیگ های کشوری از دیگر اقدامات شایسته در حوزه ورزشی بوده است، یادآورشد: ورزش مازندران تاکنون توانسته در احیای حوزه جوانان و افزایش قابل توجه سمن ها و به کارگیری چشم گیر ظرفیت جوانان برای مشارکت های اجتماعی فرهنگی و  مذهبی و طرح همت جوانانه و کمک  مومنانه  که از ابتکارات مقام معظم رهبری بوده  نمره قبولی کسب کند./خبرنگار:  سید احمد حسینی